Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kom til og tenke på noe igjen. Hvorfor er det slik at den evelusjon som var her på jorden skal være den samme andre steder. Kanskje evelusjonen går fortere der. Altså ikke det med bigbang det går jo likt. Men jeg tenker på etter at planetene er formet og slikt. Og at liv kom på planeten kanskje varer ikke evelusjonen der i milliarder av år som på jorden. Men kanskje i tusen år. Kan det ikke tenkes at det går mye fortere med noen sivilisasjoner en oss. Hvorfor skal det være slik at det skal være som på jorden ?. Det er ikke nøvndigvis det
Yme Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Det kan jo hende at liv utvikler seg fortere eller saktere andre steder. Det er også sån at tid er påvirket av tyngdkraft. Jo mer tyndekraft som fins på en planet, jo fortere går tiden der... Det betyr at en planet kan ha eksistert mye lengre enn jorden, selvom de blei lagd samtidig, å dermed kan den ha utvikla liv med et ganske bra forsprang av det vi har. Jeg og Mysan så en UFO for noen dager sia
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg og Mysan så en UFO for noen dager sia ← Den var ikke tilfeldigvis svart ?
Yme Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Nei. Jeg så ikke så lenge på den, siden jeg hadde dårlig tid. Mamma så på den lenge, å hu sa at den skifta form og farge. Det fløy noen små lysende greier rundt den og... Det var ganske kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå