Drua Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hva synes dere om det? Altså, med en annen farge enn sort og mørkebrun da Jeg så ei dame med 80-talls blå mascara i dag, og det var ikke fint, så det er ikke helt det jeg mener. Saken er at jeg har klart å kjøpe denne mascaraen, og nå lurer jeg fælt på om det er skikkelig skivebom. Det virket som en god idé da jeg bestilte her en sen kveld... Har ikke fått den ennå, så jeg vet ikke hvordan den blir på.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Blå og grønn ville jeg nok holdt meg unna, men den du linket til var jo ganske diskré i forhold. Tror nok det kan bli fint, jeg, den er jo ikke så veldig langt unna mørkebrun på en måte
Gjest Tessmira Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Jeg synes ikke noe om andre farger, holder meg til sort selv Endret 6. mars 2007 av Tessmira
Solaa Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 jeg er makeup artist, og elsker å bruke farger på de som kler det, så en skikkelig 80-talls-blå maskara kan være helt utrolig kult, i riktig setting og med riktige farger i tillegg. så om du har lyst til å slå til litt og bruke en skikkelig knall farge, så syntes jeg du skal gjøre det, og ikke bry deg om hva andre mener
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Har hørt ei sminkedame si at lilla er fint til grønne øyne - og burgunderaktig er fint til blå øyne. Aner ikke om det stemmer. Men den fargen der var ikke akkurat klovnefarge heller. Det kan jo bli fint!
snooops Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Synes fargen på den du har bestilt var kjempefin! Hvis du synes det blir for voldsomt med farge over hele vippene kan du jo bare ha på svart mascara først, og bruke den fargede ytterst på tuppene.
Rexina Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Ja, jeg har hatt en maskara med rødlilla farge, og den fikk ut det grønne i øynene mine skikkelig bra I tillegg så det ut som om maskaraen var brun på vippene, så den var veldig fin synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå