Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Som overskriften sier. Hva hjelper, annet enn å vente på at den skal fikse seg selv? Kan ibux/paracet hjelpe kanskje? Jeg sitter her som en stiv pinne nå, auau!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Varmepute, og forsiktig rulle rundt på hodet. Har du noen som kan massere deg, så spør pent, om ikke det, gjør det selv
Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Takk for tipset :-) Jeg får lov å vippe huet til høyre, men ikke til venstre, for da gjør venstresiden perverst vondt. Massere den venstre da antar jeg? Det var ikke godt å ta på
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Legge lanken på venstre side, stryke pent på den, og legge varme på om du orker. Det går over, om en stund
Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tror faktisk jeg fikk noen varmepose-med-rar-væske til jul i forfjor gitt! Skal se om jeg tør! :-) Er bare redd det blir som forrige gang, satt på jobben og strakk meg så knakk det i nakken og var vondt neste 5 dagene :hår: Ikke noe særlig det!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Eller putetrekk med ris inni, putt hele ruklet i microen til det er varmt, og vips, varmepose (har ikke prøvd selv, men det høres egentlig godt ut)
Fibi Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Ibux hjelper, og muskelavslappende som feks somadril (resept). Vær veldig forsiktig med massasje, det kan gjøre vondt verre.
siebaeo Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Er bare redd det blir som forrige gang, satt på jobben og strakk meg så knakk det i nakken og var vondt neste 5 dagene :hår: Ikke noe særlig det! ← Det samme skjedde med meg en gang! Syyyykt vondt. Strakk på nakken og så kom det liksom et griseekkelt sukk som avsluttet i et smell i nakken. Grøsss. Gikk pladask i knestående. Stivheten strømmet sakte ut i hele nakken. Etter ca et min kunne jeg ikke snu hodet det hele tatt mot venstre. Satt bom fast. Så ville jeg spy for deretter å nesten besvime. Gulgrønn i ansiktet. :hår: Men så kjenner jeg en drøss med fysioterapeuter. Jeg fikk vite at det ikke var farlig og at jeg bare måtte la det gå over av seg selv. Ta det med ro og lirke forsiktig på hodet. Dvs passe på å ikke stivne enda mer som mange gjør når de har vondt i nakken. Det er ikke farlig bare vond å røre på seg. Å gå en tur kan være smart. Ikke på glatt føre selvfølgelig! Hos meg gikk det over i løpet av en uke. Men FY så vondt det er når det skjer! God bedring DyneTryne!! (kult navn forresten! ) PS. Henger meg på rådene om å dytte i seg smertestillende. Det hjelper så man slapper av i musklene og forkorter derfor plagene. Som sagt; mange forlenger den stive perioden ved å absolut ikke røre på seg. Lirke, lirke! (forsiktig) Endret 8. mars 2007 av siebaeo
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mars 2007 #9 Skrevet 9. mars 2007 Takktakk, jeg er bra allerede :D Hørtes ikke noe gøy ut den opplevelsen din!
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2007 #10 Skrevet 9. mars 2007 Hva slags ord er" ubehøvlet"?? Har lett i ordboka ,men finn det ikke. Kan noen forklare hva det menes?
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mars 2007 #11 Skrevet 9. mars 2007 Den er frekk og gjør ikke som jeg vil. Ofte brukt av Hyacinth Bucket og min tante som ligner på hyacinth.
Devana Skrevet 9. mars 2007 #12 Skrevet 9. mars 2007 Den er frekk og gjør ikke som jeg vil. Ofte brukt av Hyacinth Bucket og min tante som ligner på hyacinth. ← Sånn "How rude"-opplegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå