2små Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Fikk høre av noen venniner, at jeg er snerpete som ikke ville ha satt meg på fanget til en fremmed gutt på byen eller drivet å flørtet men andre menn. Jeg er godt gift og har barn. Så hvorfor skulle jeg ha intr. av å gjøre slikt? Ikke ville jeg ha likt om mannen min lot ei fremmed dame sette seg på fanget hans og flørtet med han.... Muligens jeg er litt tantete. Vil bare høre med dere, om dere ville ha følt det naturlig når dere er ute på byen med venner at gjøre noe slikt. Har tenkt lenge på dette, men føler at det blir helt unaturlig å flørte med andre menn.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Nei, du er ikke snerpete. Hadde venninnene dine sagt det samme om mennene sine om de ikke hadde hatt interesse i å flørte med fremmede kvinner på byen - eller hadde disse på fanget?
eximus Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er helt enig i at du ikke er snerpete. Mange ser på det som uskyldig moro å flørte slik du beskriver, men jeg synes ikke noe om det. I ett parforhold bør man vel egentlig bli enige seg imellom om hva som er greit og ikke greit. Og det er det bare paret selv som har noe med.
Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg er singel og tilogmed jeg setter meg ikke engang på fanget til ukjente folk. Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Finnes da stoler. Nei, her er det dem som tar feil.
venus* Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Nei, jeg synes ikke du er snerpete! Jeg synes det er passe patetisk når opptatte kvinner (og menn, for den saks skyld!) flørter med folk på byen for å styrke sin egen selvtillit og få bekreftet at de fortsatt er attraktive. En gift bekjent av meg niflørter med alle menn hun kan se når hun er ute på byen. Hun beføler eller kysser aldri noen, men hun er rimelig frempå. Og senere så klager hun alltid over at menn bare er ute etter én ting
2små Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2007 Godt å høre fra flere det jeg selv føler. At hvorfor skulle jeg gidde å flørte med andre. Det vil jo kunne gi det andre kjønnet et lite håp om napp. Blir nesten kvalm av å se gifte/andre i forhold flørte med andre. Kan ikke helt forstå hva som er vitsen. Så sant man ikke er ute etter noe annet. Og det er jo ikke alltid gresset er grønnere på andre siden. Føler meg forlengst ferdig med bylivet, føler det meste dreier seg om å se best mulig ut og å sjekke opp andre. Så i grunn trives jeg best hjemm i lag med min mann på en lørdagskveld. Men selvfølgelig det kan være kjekt å ta en tur på kafe med godevenner for kun å skravle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå