Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare 21 år, men har likevel små rynker og linjer rundt og under øynene. Er derfor ute etter en god øyekrem. Kan noen hjelpe meg?

Har det noe å si om jeg kjøper en "anti-age" øyekrem som er beregnet for en eldre aldersgruppe? Jeg vet liksom ikke når en bør begynne med slikt..

Håper på svar!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det holder fint med Cliniques sin all about eyes. Er selv 21 og bruker den. Synes ikke det er nødvendig å bruke slike anti-aging produkter når en ennå er så ung.

Jeg holdt på å få kav da en ansatt hos estetiqe prøvde å prakke på meg en anti-aging øyenkrem da jeg fortsatt var 20 år. Da har en ikke peiling spør du meg!

Skrevet

Jeg er 24 og bruker capture r60/80 first wrinkles smoothing eye cream fra Dior og er veldig fornøyd med den!

Skrevet

Hmmm var vi inne på reklame på KG her???

Da hiver jeg meg på, jeg bruker Mary Kay sin øyekrem som strammer opp huden (firming eye-creme)

Om damen i butikken foreslo anti-age øyekrem til deg, så spurte du vel kanskje om et produkt som hjalp deg med ditt problem, og det har ikke så mye å si om du er 20 eller 71, rynker er rynker uansett... Om ikke annet så fant hun kanskje et produkt til deg som forebygger at det blir værre. Syntes det var en greit valg (hilsen hudpleier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...