escada Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Fuktighetskremen (rettere sagt, gel): http://strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=46719 Har hudtype som varierer. Sommerhalvåret=kombinasjonshud (blir fort blank) Vinterhalvåret=Normal til halvtørr i visse partier All ABout Eyes http://strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=13241 Vil denne hjelpe mot linjer og rynker også?
Gjest Zevon Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Den lotionen er ment som en del av 3-trinnssystemet, og det er meningen at du skal bruke den som underlag under annen fuktighetskrem. Tror den vil gi for lite fukt alene, iallfall på denne årstiden.
Nemesis Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=all+about+eyes
Nemesis Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Den lotionen er ment som en del av 3-trinnssystemet, og det er meningen at du skal bruke den som underlag under annen fuktighetskrem. Tror den vil gi for lite fukt alene, iallfall på denne årstiden. ← 3-trinnsystemet ja som består av rens, toner OG fuktighetsgelen som hun linker til. Har brukt det selv, men kun vår/sommer delen Endret 6. mars 2007 av Nemesis
Jerle Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 All About Eyes har jeg erfaring med. Det er den eneste øyekremen jeg har brukt, som jeg har tålt helt og holdent. Jeg har veldig sart hud og reagerer veldig lett. Det står på at den skal hjelpe mot fine linjer og rynker, men jeg har vel ikke nok av den sorten til å kunne uttale meg enda. Den er iallefall helt super mot poser under øynene og som underlag til sminke. Jeg hadde aldri klart meg uten den! Den er også veldig svalende, om du liker det. Den er nesten som en tynn, tynn gele. (Men det blir ikke stivt altså.)
Nemesis Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 All About Eyes har jeg erfaring med. Det er den eneste øyekremen jeg har brukt, som jeg har tålt helt og holdent. Jeg har veldig sart hud og reagerer veldig lett. Det står på at den skal hjelpe mot fine linjer og rynker, ← Instantly eliminates the appearance of fine lines Helps reduce the puffiness & dark circles Fælt så pirkete jeg er i dag da, men det står ingenting om at den hjelper mot rynker, bare fine linjer
Annevenn Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg vil kanskje heller anbefale dramatically different moisturising lotion for combination to dry skin. Ser ikke at de har den på SN nå, men det er ikke lenge siden jeg kjøpte den. Jeg har samme hudtype som deg, og elsker denne. Går lett inn i huden uten å føles fet, men gir masse fuktighet. Jeg har tendens til å få urenheter og tørr hud på samme tid om vinteren, og da er denne perfekt.
Jerle Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Instantly eliminates the appearance of fine lines Helps reduce the puffiness & dark circles Fælt så pirkete jeg er i dag da, men det står ingenting om at den hjelper mot rynker, bare fine linjer ← Jo da, det står på min pakke, en norsk klistrelapp som er klistret på utenpå esken. Det står ingen plass at jeg henviser til det som står på strawberrynet.com Når man først skulle være pirkete...
Nemesis Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 hehe.. okei! Men det står bare fine linjer på min øyenkremkrukke
Gjest Zevon Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 3-trinnsystemet ja som består av rens, toner OG fuktighetsgelen som hun linker til. ← Eh, ja, er det ikke nøyaktig det jeg skriver da? :klø:
Nemesis Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Hehe okei. Jeg misforstod bare litt på hvordan du uttalte det. Fikk følelsen av at du ikke integrerte vanlig fuktighetskrem inn i det trinnsystemet siden du sa at den lotionen skulle være under fuktighetskrem Sorry!
Shoegal Skrevet 7. mars 2007 #12 Skrevet 7. mars 2007 Jeg bruker All about eyes rich, og synes den er kjempegod!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå