minemor Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Tenkte at muligens kanskje jeg skulle selge kjolen min... Hvor er det mest hensiktsmessig å legge den ut?? Hvor leter dere etter kjoler? Hva burde jeg ha med i teksten for at akkurat du ville sett en ekstra gang...?
Amalie_85 Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Har hørt at mange selger godt på finn.no av brudeting Men jeg leter ikke så ikke vet jo jeg
naley Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 jeg hadde prøvd finn.no, ta å les litt hav andre har skrevet der.
MarianneHR Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Hvis du har en kjole av en kjent designer, burde du absolutt ha det med i overskriften din. Mange leter på finn.no etter en spesiell kjole de har prøvd i brudesalongen. Så få med merke og modell på kjolen, hvis det er en kjent en.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Enig med MarianneHR over... Å det kan også vær litt greit å ha med str på kjolen i overskriften...
mowgli Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg lette på Finn.no og syns bildene er lettest å se der. Viktig med nærbilder av detaljer på kjolen og ikke minst at bildene ligger riktig vei i annonsen...
Chica Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Og ikke bare bilder av kjolen på en kleshenger. Vanskelig å få inntrykk av den da.
Gjest Septima Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Jeg er ofte innom finn.no og ser på kjolene som er lagt ut der. Er veldig greit med de annonsene som forteller designer og evt navn/nr om kjolen har det, størrelse, og gode bilder. Bilder riktig vei, og nærbilder av detaljer.
Malama Skrevet 7. mars 2007 #9 Skrevet 7. mars 2007 bilde av kjolen PÅ deg, gjerne også bakfra. I teksten må det stå navnet på kjolen om det er en kjent designer, aller helst i overskriften ja, og nummeret/modellen også om dette finnes, maaaaange søker etter en brukt kjole av akkurat den de har valgt seg. Størrelse og pris og hvor den oppholder seg (og om den evt er sydd inn eller ut) må selvsagt være med i teksten.
rusketulla Skrevet 7. mars 2007 #10 Skrevet 7. mars 2007 Enig i det som svares tidligere i tråden, designer og modell, størrelse, mulighet for å sy inn/ut, pris, evt tilbehør som følger med og hvor du bor. Synes det er bare tull å skrive "nydelig kjole" "drømmekjolen" osv, det sier ikke kjøperen noen ting fordi man har forskjellig smak, og selvfølgelig synes bruden at kjolen hun brukte er nydelig
minemor Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. mars 2007 Supert med masse tilbakemeldinger... Da skal jeg få lagt ut kjolen og se om noen liker den
*Emma* Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Signerer de andre... Jeg søker etter konkrete kjoler...så navn på designer og kjole bør være med...og sørg for å stave det riktig....så på en hvor jeg søkte etter navnet på kjolen bare....hun hadde stavet Maggie Sottero feil....dermed får kun de som søker konkret etter kjolen opp hennes....og alle som søker etter Maggie Sottero får den ikke opp...veldig synd (ps jeg sa ifra ) Og masse gode bilder...på en kropp - ikke på en henger.....og signerer den som sa "bilder riktig vei" - utrolig irriterende å vri nakken for å se skikkelig. Lykke til. Her på KG kan du jo legge ut annonse også - det er gratis. Vet ikke hvordan brudekjolesalget går her, men jeg solgte dressen til sønnen min. Sålenge man ikke betaler for annonsen likevel er det jo bare å slenge ut en å la den ligge......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå