Gjest harald22 Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Jeg blir ofte utsatt for rumpekniping av jenter ute på byn. kan noen forklare hvorfor de gjør slikt? Harald
Yme Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Mener du at de klyper deg i rumpa? Rumpekniping er når du strammer rasshølet ditt, å jeg kan ikke tenke meg at det er noe du blir utsatt så mye for, egentlig.
gigis Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Mulig du har en så deilig bak som man bare ikke klarer å holde fingrene unna! Kan være et sjekketriks... eller kanskje du "alltid" står i veien og disse jentene forsøker å få flyttet på deg med et klyp!?! Godt du bekreftet klyping, ble nemlig veldig nysgjerrig på hvordan andre kunne knipe for deg
Gjest Gjest_Harald_* Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Jeg håper det fordi jeg har så deilig rumpe, isåfall Hvordan ser en deilig mannerumpe ut? Harald
Gjest Bdog Skrevet 6. mars 2007 #10 Skrevet 6. mars 2007 Jeg blir ofte utsatt for rumpekniping av jenter ute på byn. kan noen forklare hvorfor de gjør slikt? Harald ← Ikke lyv på alderen din, Harald. Vi vet du er 70. Og grunnen er selvfølgelig at damene synes du er helt konge.
Gjest *PEN&DEILIG* Skrevet 7. mars 2007 #11 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har å opplev det da jeg var i usa.. Men de er så hotte der så det gjør ikke så mye ;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå