Gjest Puffee Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Hva bruker dere for å få rosa/vært-ute-i-frisk-luft-glødende-kinn? Og ka bruker man solpudder til? :klø:
Annevenn Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg bruker solpudder i kinnene og litt rundt i hele ansiktet for den "har vært i solen hele dagen"-gløden. Bruker foundation og solpudder oppå. Rosa i kinnene bruker jeg aldri, da jeg har mer gyldne farver.
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Dette lurer jeg også på - har en gammel rouge som gjør meg ganske oransj nå om vintern Har gylne hudtoner, men er ganske så vinterbleik - og ganske sommerbleik også, men litt gulbrunere da... Lette etter en mer passende rouge senest i dag, men klarte ikke å bestemme meg. Anbefaler dere solpudder eller rouge, og i hvor mørke nyanser?
Lourdes Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Bruker solpudder fra Guerlain i hele ansiktet (mest i panne, kinn, nese, hake) og så rouge fra Helena Rubinstein i kinnene. Tips: Less is more
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå