Jyde Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Alt vi skriver her er kg`s og nå Orkla sin eiendom. Nå må man betale for å være supermedlem, det er jo heller vi som burde blitt premierte. Dessverre er kg på internet så man kan ikke brenne papiret. Makuleringsgreia stoppa å fungere og du var forkjøla også, og du skulle...
Susannah Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Alt vi skriver her er kg`s og nå Orkla sin eiendom. Nå må man betale for å være supermedlem, det er jo heller vi som burde blitt premierte. Dessverre er kg på internet så man kan ikke brenne papiret. Makuleringsgreia stoppa å fungere og du var forkjøla også, og du skulle... ← Hvorfor er du på KG, sa du?? At du gidder når det er så fælt, da! Du kan ikke brenne papiret, men du kan slette linken fra "Mine favoritter". Bare et lite tips.
Jyde Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2007 Susan, jeg har ikke noe link, hvilken link??? Nå skulle jeg sette inn en Hjerte-smiley, men den er vel fjernet fra menyen. Den sa for mye... Leste at Kg skulle endre design osv. Da burde de ta det viktigste hensynet og det er brukerens syn, men da er det jo så mange brukere her at
Gjest Purple Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg skjønner ikke blåbæra! ← Har lest flere innlegg fra trådstarter, og jeg skjønner heller ikke hverken blåbær eller bringebær... :klø:
Gjest DyneTryne Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Jeg tror vi uansett kan konstantere at Olden Villbringebær pwner, og det smaker bedre enn KG.
Meaty Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Alt vi skriver her er kg`s og nå Orkla sin eiendom. Nå må man betale for å være supermedlem, det er jo heller vi som burde blitt premierte. Dessverre er kg på internet så man kan ikke brenne papiret. Makuleringsgreia stoppa å fungere og du var forkjøla også, og du skulle... ← Er du full??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå