Gå til innhold

ColdCase

Vipsen

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet om serien ColdCase som går på Tv-Norge er å finne på dvd? Har gått glipp av så mange episoder at det hadde vært kjekt om det er å få tak i noe sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den har ikke kommet ut på DVD i USA ennå, men den kommer sikkert snart om de mener at det er et marked for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla

Jeg har lest (finner ikke siden nå) at Cold Case ikke kommer på DVD grunner at noen av sangene i serien bare er for tv og ikke for dvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest (finner ikke siden nå) at Cold Case ikke kommer på DVD grunner at noen av sangene i serien bare er for tv og ikke for dvd.

Jøss. Det stemmer det. Fant noe om det på nettet nå. Det hadde blitt for dyrt å gi ut serien på DVD - nettopp pga sangene.

Det var jo dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja, det var veldig leit å høre at den ikke kommer til å bli gitt ut på Dvd. De har jo så veldig fin musikk med i den serien. Sukk. Hadde jo så lyst til å se de episodene jeg har gått glipp av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shayla
Uff, ja, det var veldig leit å høre at den ikke kommer til å bli gitt ut på Dvd. De har jo så veldig fin musikk med i den serien. Sukk. Hadde jo så lyst til å se de episodene jeg har gått glipp av...

Har du prøvd å laste de ned?Kan hende du finner noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd å laste ned filmer, vet bare at det tar veldig lang tid og med min lille maskin så ville det nok tatt evigheter å laste ned. Men skulle gjerne kunne ha gjort det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette med at noen av sangene er laget kun for TV og dermed ikke kan utgis på DVD, vet ikke jeg noe om. Men at serien ikke blir utgitt fordi det hadde blitt for dyrt på grunn av sangene synes jeg høres ganske suspekt ut. I Grand Theft Auto er det massevis av sanger, hele også vil jeg tro. Og de spillene er jo ikke noe (særlig) dyrere enn andre spill på grunn av dette.

Dessuten er de fleste sangene i Cold Case bare korte klipp, på lik linje med sangklipp man kan høre som gratis reklame på enkelte nettsider der man selger musikk. Så dette burde jo platebransjen tjene på (med unntak av de tilfeller der folk laster sangene ned fra fildelingsnettverk).

Nei, få Cold Case på DVD NÅ! Nesten alle andre serier kommer jo.

Forresten så trodde jeg den var ute på DVD i USA for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shayla
Om dette med at noen av sangene er laget kun for TV og dermed ikke kan utgis på DVD, vet ikke jeg noe om. Men at serien ikke blir utgitt fordi det hadde blitt for dyrt på grunn av sangene synes jeg høres ganske suspekt ut. I Grand Theft Auto er det massevis av sanger, hele også vil jeg tro. Og de spillene er jo ikke noe (særlig) dyrere enn andre spill på grunn av dette.

Dessuten er de fleste sangene i Cold Case bare korte klipp, på lik linje med sangklipp man kan høre som gratis reklame på enkelte nettsider der man selger musikk. Så dette burde jo platebransjen tjene på (med unntak av de tilfeller der folk laster sangene ned fra fildelingsnettverk).

Nei, få Cold Case på DVD NÅ! Nesten alle andre serier kommer jo.

Forresten så trodde jeg den var ute på DVD i USA for lenge siden...

Det er ikke det at det blir for dyrt som er problemet. Det er det at sangene er laget for TV og skal ikke gis ut på DVD. Da hjelper det ikke at sangene er korte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det høres i grunn ganske rart ut. Uansett er serien ikke vanskelig å få tak i på nettet. Jeg prøvde og fant ihvertfall tre hele sesonger av serien.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...