Jyde Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 Går det å haike profesjonelt og hvordan gjør man det? Jeg skal ikke til London, men til Bergen...
liv Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Du kan ta kontakt med diverse langtransportselskap og høre om du får sitte på.
Jyde Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Jada. Liv, jeg visste at du ville si noe sånt. Men, når du står der i ett eller annet høl og lurer på hva i pokkern du gjør der... Hva gjør man da? Og hva gjør man hvis man skal til f.eks. køben mens trailerfan bare skal til Malmø? (denne tråden bør slettes. Vi indirekte x-files driver og lære unger å rømme hjemmefra...) slett slett slett
Gjest Pax Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Du kan ta kontakt med diverse langtransportselskap og høre om du får sitte på. ← Vil de det, da? Om jeg ringer og sier: Hei jeg heter X og vil gjerne sitte på med noen til Bergen. Går det greit, eller?" Ville jeg fått ja da? *håper*
Gjest *PEN&DEILIG* Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg har gjort det i usa og ta har jeg stått i veikanten med tommelen ut.. Ikke hvis deg tøsete for da er faren for å komme opp i farlige situasjoner støøre..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå