Lofotdorsken Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Fy søren, så ekkelt! Har blitt heilt satt ut av kor innforj-- skittent det er i prøveromma på HM! Store flak av støv & skitt klistrar seg til anklene på ein, mens ein står å balanserar for å ikkje få klær nedi golvet. Grensa var nådd i går då eg kom heim og pakka opp ei fantastisk bukse, med tilhøyrande monster-hybelkanin. Vedder på at dei ikkje vaskar resten av butikken heller. Damn, eg digger jo egentlig HM, då! Endret 6. mars 2007 av Lofotdorsken
Smascha Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Enig. Det er drittskittent i prøverommene! Det rare er at jeg har opplevd det på alle HMene jeg har vært på! Altså i hele landet! Nasty!
Drua Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Helt enig, dette har jeg også lagt merke til. Det har faktisk vært sånn i alle HM butikkene jeg har vært i, varierende hvor ille, men absolutt skittent.
venus* Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Vedder på at dei ikkje vaskar resten av butikken heller. ← At det ofte er skittent, det er jeg enig i. Men at det vaskes hver dag, det tviler jeg ikke på. Disse rommene brukes av flere hundre personer daglig, og ingenting støver mer enn klesskift. På folkehøyskolen så dannet det seg hybel-bøfler i gangen hver eneste dag, selv om det ble vasket daglig. Mye mennesker = støv.
*Ariel* Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 HM har faktisk vaskebyrå som vasker butikken hver eneste morgen før åpningstid.
Nicky B Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Ei venninne av meg jobbet en periode på H&M og der måtte de ansatte vaske prøverommene daglig. Hun fortalte at det var ofte de fant bind og truseinnlegg dyttet bak speilet for eksempel.....
Gjest lille raring Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Ei venninne av meg jobbet en periode på H&M og der måtte de ansatte vaske prøverommene daglig. Hun fortalte at det var ofte de fant bind og truseinnlegg dyttet bak speilet for eksempel..... ← Folk finner på så mye sykt.. Dytter sin dårlig hygiene/oppførsel over i henda på andre..
Smascha Skrevet 8. mars 2007 #8 Skrevet 8. mars 2007 Ei venninne av meg jobbet en periode på H&M og der måtte de ansatte vaske prøverommene daglig. Hun fortalte at det var ofte de fant bind og truseinnlegg dyttet bak speilet for eksempel..... ← Jeez, folk er syke!
Grønt blad Skrevet 8. mars 2007 #9 Skrevet 8. mars 2007 Ei venninne av meg jobbet en periode på H&M og der måtte de ansatte vaske prøverommene daglig. Hun fortalte at det var ofte de fant bind og truseinnlegg dyttet bak speilet for eksempel..... ← Ekkelt ekkelt ekkelt. Hva er galt med folk??? Fikk ikke så veldig lyst til å prøve klær på H&M på en stund nå...
FantasDick Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Det kan da ikke være så vanskelig å ha en tørrmopp stående ved prøverommene å ta en svingom i løpet av dagen? Det er da som regel ansatte ved prøverommene uansett.
lillesky Skrevet 8. mars 2007 #11 Skrevet 8. mars 2007 Alle H&M-butikkene har vaskefirma hver morgen før kundene kommer. Men prøverommene er det som regel de ansatte som må feie, samt vaske speil. Klag til butikken, så blir det kanskje bedre?
Betsy Skrevet 8. mars 2007 #12 Skrevet 8. mars 2007 Ei venninne av meg jobbet en periode på H&M og der måtte de ansatte vaske prøverommene daglig. Hun fortalte at det var ofte de fant bind og truseinnlegg dyttet bak speilet for eksempel..... ← Folk er gæærne... :hår:
Gjest DyneTryne Skrevet 9. mars 2007 #13 Skrevet 9. mars 2007 Jeg skrattler av gærne folk akkurat nå Bind bak speilet? Herrejesus! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå