Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er er rar, men det som er mest naturlig, bli stilt i et rart lys. Men det vet vi jo. Jeg øh... er litt flau, men hender det at dere kan få orgasme spontant, alene i senga, uten å bevege en finger?

Jeg kan, ikke for ofte. Men jeg vet at det er telepati, bortsett fra min egen gode fantasi. Men det oppstår når jeg leser f.eks. kvadratroten av (jeg leser ikke sånt, det får ungdommen ta seg av. Det oppstår aldri da, men når jeg ... ligger og filosoferer over hvorfor livet er kjipt.

Jeg hadde sex (ja, til og med ofte), men nå unndrar jeg meg interessante menn, near but never... Jeg er ikke akkurat forelsket, men jeg elsker han. Jeg elsker han så mye at jeg aldri kan klandre han, og han (vet ikke, og vil ikke vite... men det er perfekt med orgasmer i det blue skins....

:forkjola:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Far out, man. Faaar out :smoke:

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke alene, annet enn når jeg sover. Tror kanskje det hadde fungert i en form for styrt meditasjon, men jeg tviler på at det blir forsøkt med det første.

Gjest Gjest
Skrevet

Kun når jeg sover kan jeg våkne opp med en orgasme

Skrevet

Ja, får soveorgasmer rett som det er. De andre gangene må det nok noe mer stimuli til, ja

Skrevet

Jeg dagdrømmer ofte når jeg ligger på senga, også når jeg leser... det er vel grunnen? Men fint å høre at andre også er lidenskapelig anlagte...

Skrevet

"Soveorgasmer" har jeg fått, men resten må nok stimuli hos meg også ja.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Ja dette kan forekomme på bussen. Jeg blir arg og forteller underlivet mitt at dette er svært upassende.

Egentlig gjør jeg så klart ikke det, men jeg tenker mitt.

Skrevet

Jeg kan, avogtil, få orgasme hvis jeg konsentrerer meg hardt nok. Trenger ingen stimuli, men må spenne så å si alle musklene i kroppen og gjøre det på samme som når jeg vil ha orgasme ellers. Blir ganske sliten i kroppen, men det går an. ;)

Skrevet

Følger deg ikke helt på det med kvadratroten, TS. Matematikk som fetisj..?

Men sånn er det vel på Orgasmeplaneten. Selv er jeg på Jorden.

Skrevet

jeg kan få det hvis jeg leser fantastiske fantasier, beskrivelser av deilig sex scenarier... da spenner jeg alle muskler, kniper i kjeden og puster tungt! kan godt få flere orgasmer sånn i løpet av en kveld! veldig deilig når jeg har lært det... men får sjeldent orgasme når jeg har sex, så da er det jo greit å få det på egen hånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...