muesli Skrevet 6. mars 2007 #1 Skrevet 6. mars 2007 fekk nett mine i posten i dag.. hadde gleda meg veldigt. men må sei eg blei litt skuffa.. kjennte liksom ikkje så mye som eg trudde... kan eg ha gjort noe feil? (selv om eg trur da e litt vanskelig) noen som har noen erfaringer med desse?
skanky Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har noe lignende, og får heller ikke akkurat orgasme av å bruke dem. Poenget er vel mest å trene opp skjedemuskulaturen, tror jeg.
muesli Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 hehehe.. veit jo at ein ikkje får orgasme av dei.. men sånn so eg forstod da så skulle da vera meir nytelse enn trening, va visst bedre å bruke noen mindre dersom du skulle trene.. men etter litt meir bruk, så kjenner eg vell kanskje meir når eg har trent litt. hehe.
gigis Skrevet 6. mars 2007 #4 Skrevet 6. mars 2007 Jeg kjøpte også dette for noen år siden, men de ble ikke så flittig brukt som jeg hadde ville tro... Dette fordi det gjorde svært lite med meg og nytelsen uteble! Men når det er sagt, så ble typen ganske så kåt av å vite de var der - så noe godt kom ut av det likevel!
Gjest *PEN&DEILIG* Skrevet 7. mars 2007 #5 Skrevet 7. mars 2007 Jeg kjøpte vaginakuler når jeg var i usa, men fikk de ikke inn. Er visst trang nok ;)
skanky Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 Jeg kjøpte vaginakuler når jeg var i usa, men fikk de ikke inn. Er visst trang nok ;) ← Poenget er ikke bare å være trang, men å trene opp musklene. En kompis av en kompis kommer aldri over dama som runket ham med skjeden mens hun satt stille oppå ham. Nå kan man jo enkelt trene muskulaturen uten slike kuler, men det som er greit er at man kan øve seg på litt mer avanserte teknikker som å dra dem oppover og dytte dem ned. Hvis du ikke får de inn, så bruk masse glidemiddel og SLAPP AV!
Gjest Fjesingen Skrevet 23. mars 2007 #7 Skrevet 23. mars 2007 Jeg kjøpte Smartballs for en uke siden, vil trene opp muskulaturen der nede og har brukt dem et par timer om dagen. Det går greit å sette dem inn med glidemiddel. Men når de først er inne så er det ikke sånn at jeg må stramme muskulaturen for å holde de inne, de holder seg der av seg selv. Jeg lurer da på om det egentlig er noe poeng i at jeg bruker dem, eller er det sånn at musklene blir trent selv om man ikke "merker" det? Jeg fant dem forøvrig ikke spesielt opphissende
Gjest StockDama Skrevet 23. mars 2007 #8 Skrevet 23. mars 2007 noen kuler er tyngre enn andre, om de bare...sitter der, prøv noen som er litt tyngre? meninga er å holde de inne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå