Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har rens og tonic fra Clarins (for tørr/normal hud), men så lurer jeg på hvordan rensen skal brukes?

Før brukte jeg den som en vanlig rensekrem (tak vann i ansiktet, så kremen, gnei og skyldte av alt med vann, og tok på tonic med bomullsdott).

Men nå her jeg sett (i Clarins sin katalog) at ansiktet IKKE skal være vått før man tar på rensemelken, man skal bare gni den rett på tørr hud, og så skylle.

Har prøvd begge metodene, og jeg blir litt forvirret, for det virker ikke som om noen av de metodene virkelig renser huden min..

Hvordan renser dere huden med rensemelk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke føler at noen av metodene renser huden din bør du vel bytte til en annen rens..?

Skrevet

Jeg merker at det gjør en forskjell på kvisene, men det skummer ikke eller noen ting, så jeg vet ikke hva som er mest "riktig", om skjønner..

Skrevet

Rensekrem bruker vel vanligvis ikke å skumme. Men om du ikke merker noen forskjell så bør du vel gjøre sånn som det står i katalogen...

Hva er det som gjør at du føler den ikke renser ordentlig da? Hvis den etterlater et fettlag kan det være fordi den ikke skal tørke ut huden. Mulig den er for rik for deg..?

Skrevet

Det er vel det at når jeg renser med vann, skummer den litt, og blir til et tynt hvitt melkeskum, men når jeg bare gnir den inn i huden blir den som en gjennomsiktig hinne.. men det går jo vekk etter at jeg vasker med vann og tar på tonic. Men jeg synes bare det er så rart at det står i Clarins hefte at man skal bruke den uten vann først, for da begynne jeg å lure litt..

Uansett får jeg veldig myk hud, men jeg vet bare ikke hva som er mest effektivt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...