Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen ting jeg har hørt, er at du skal skylle håret i kaldt vann for å lukke hårskjellene (?). Er dette en myte eller har det noe for seg? Noen som gjør dette? Jeg kan kanskje begynne med det hvis jeg absolutt vet at det er bra, men det er jo litt kaldt da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte å gjøre dette før, men merket ikke noen stor forskjell akkurat. Men det høres jo fornuftig ut da. Balsam og hårkurer funker jo bedre under varme fordi hårskjellene åpner seg. Så da vil det jo være naturlig å avslutte med kaldt vann for å lukke dem igjen.

Skrevet

Jeg har også lest det flere steder, men sjeldent jeg gjør det, er jo så kaldt *brr* .. men om det faktisk gjør noen større forskjell er jeg spent på

Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Rexina
Skrevet

Jeg gjør det noen ganger, men for det meste glemmer jeg det. Hvis jeg skyller i kaldt vann pleier jeg å stå foroverbøyd, så jeg bare vasker håret (ikke hele kroppen) i kaldt vann.

Skrevet
Brukte å gjøre dette før, men merket ikke noen stor forskjell akkurat. Men det høres jo fornuftig ut da. Balsam og hårkurer funker jo bedre under varme fordi hårskjellene åpner seg. Så da vil det jo være naturlig å avslutte med kaldt vann for å lukke dem igjen.

Ja, det høres naturlig ut. Jeg har aldri prøvd det mange nok ganger til å kunne merke noen tydelig forskjell. Men , du - du vet at uansett hva du skrive innlegg om vil du friste alle med den kaken din, sant!? *sikle*

Skrevet
Men , du - du vet at uansett hva du skrive innlegg om vil du friste alle med den kaken din, sant!? *sikle*

Hehe, den kaken ser ekstremt god ut ja. Kanskje ikke det beste valget av avatar ettersom jeg har bestemt meg for kun å spise sunt... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...