Gjest uværet Skrevet 6. mars 2007 #1 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg er en kollega av uværet og fikk lov til å bruke hennes nick. Jeg har ikke tid til å være på slike sider, derfor gidder jeg ikke å registrere meg her inne. Dessuten så er jeg mann og dette er jo kvinneguiden. Uværet kunne fortelle meg at noen her inne sa at bryllupsdagen.no var gratis. Det var den komplette versjonen som kostet noe. Det er nok feil. I forbindelse med at jeg og min kjære skal bli mann og kone, så kontaktet jeg bryllupsdagen.no for å spørre om noe. Jeg spurte om pris, passordbeskyttelse med mer. Fikk dette svaret: Bryllupsplanleggeren (inkl. tjenesten som omhandler å lage egen bryllupsside) koster kr 495 ,- Passordbeskyttelse koster kr 95,- ekstra (Da kan dere kontroller hvem som får tilgang til å se bryllupssiden dere lager, ut ifra hvem dere vil gi ut passordet til). Hvis dere registrerer dere nå, kan dere ha bryllupssiden helt frem til bryllupsdatoen pluss ett år etter dette slik at dere kan legge ut f.eks en takk til gjestene og bilder fra bryllupet etc. Nei, vi kan ikke finne ut hvem som har sendt inn hilsenene. Men hilsenene som blir lagt inn legges ikke ut på siden deres automatisk. De blir alle sendt på epost til dere, slik at dere selv evt kan opprette en egen side med hilsener og legge ut. Da har dere bedre kontroll på hva som til enhver tid ligger ute av hilsener. Dere kan ha så mange punker/sider som dere ønsker. Ubegrenset. Ingen begrensing på bilder. Spurte om dersom ikke mailadresse ble notert, om kun navnet kom fram. Fikk dette svaret: Ja, det stemmer. Da er det kun navnet som kommer opp. Grunnen til dette er at det faktisk ikke er alle som har epostadresse. Særlig kanskje den eldre generasjonen i slekta. Ville forsikre meg om pris og betalingsmåter og fikk dette svaret: Vi har desverre ingen gratis bryllupsside. Vi hadde det for en god stund siden, men det var nesten ingen som valgte denne løsningen pga at de heller ville kunne redigere sidene selv 24 timer i døgnet, samt at de fikk masse flere ekstratjenester med ”Fullversjonen”. Derfor eksisterer ikke gratis-løsningen lenger. Etter dere har prøvd løsningen i en uke vil dere få spørsmål på mail om dere ønsker å fortsette tjenesten. Fra den mailen vil dere kunne gå inn på nettet å betale tjenesten med VISA/mastercard. Dette er en sikker og enkel løsning å betale med. Faktura sendes ikke ut fra oss. Med vennlig hilsen uværet sin kollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 6. mars 2007 #2 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg skjønte ikke helt innlegget ditt jeg. Det kommer jo veldig klart fram på bryllupsdagen.no at du kun kan prøve gratis i to uker, og at dersom man vil fortsette etter dette så koster det så og så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 6. mars 2007 #3 Del Skrevet 6. mars 2007 Jeg skjønte ikke helt innlegget ditt jeg. Det kommer jo veldig klart fram på bryllupsdagen.no at du kun kan prøve gratis i to uker, og at dersom man vil fortsette etter dette så koster det så og så mye. ← Hei, kollegaen igjen her. Jeg skrev innlegget pga dette: det der er en gratis bryllupsside, koste ikke noeå ha den der i 1år ← tror du har misforstått litt jeg fant dette ang pris: Pris: Komplett Bryllupsplanlegger på nett: kun kr 495,-. (Dersom dere ønsker passordbeskyttelse på”Hjemmeside for deres eget bryllup”, kommer et tillegg på kr 95,-) NB: dere kan prøve tjenesten gratis i 14 dager! ← er nok du spm har misforstått, den komplette versjon koste penger mens den forenklede versjon er gratis, står på forsiden dems,gratis bryllupsdagbok ← Stemmer nok det ja. Vi har også egen side der, og måtte betale for å få lov til å lage flere sider enn 2 ← ok ← ja mener det stemmer at er gratis ,har iallefall ikke mottatt noe faktura ell noe slikt ← Og dette: noen skrev at den siden er gratis i ett år. fant denne opplysningen på nettsiden demes. er den feil? Pris: Komplett Bryllupsplanlegger på nett: kun kr 495,-. (Dersom dere ønsker passordbeskyttelse på”Hjemmeside for deres eget bryllup”, kommer et tillegg på kr 95,-) NB: dere kan prøve tjenesten gratis i 14 dager! ← Det finnes to typer nettsider på bryllupsdagen. Den ene er gratis, ja. Der kan du kun ha noen få sider og bilder... Ikke så veldig bra med andre ord, hvis du vil ha full dekning på bryllupet ditt... (etter min mening). Den andre koster 200 eller 300 kroner (det er den jeg har!) da kan du ha mange bilder og mange sider... :-) Anebfales! Lykke til! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frey Skrevet 6. mars 2007 #4 Del Skrevet 6. mars 2007 Ah, så det skulle egentlig være svar i en annen tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uværet Skrevet 6. mars 2007 #5 Del Skrevet 6. mars 2007 Ah, så det skulle egentlig være svar i en annen tråd? ← Nei jeg ville gjøre folk obs på at det ikke er gratis i 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mies Skrevet 6. mars 2007 #6 Del Skrevet 6. mars 2007 Vel. forstår ikke helt vitsen med å betale så mye for denne tjenesten. Det koster enda mindre å kjøpe sitt egne domene (se domeneshop.no), om man så velger å bruke word eller noe annet gratis for å lage nettside, eller bruker noen hundrelapper på et godt program med maler og idiotsikkert opplegg så har en jo alt en trenger. Det finnes også endel gratis domener der ute, feks start.no. Vi har egen nettside til bryllupet, på kjøpt domene, den brukes til info, ønskeliste, og når bryllupet er over legger vi ut bilder der. Vi kan i tilegg ha blogg, gjestebok, droppboks for feks bilder som gjestene har tatt mm om vi ønsker det. Programmet jeg bruker er superenkelt og det tok meg (ok, jeg er datakyndig med dog) ca 1 time å sette meg inn i alt som måtte læres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. mars 2007 #7 Del Skrevet 6. mars 2007 Da var det jammen meg bra at vi fikk vår side i sommer da! For da kostet det nemlig bare 295,- for fullversjonen!!! Og i sommer var det slik at vi prøvde fullversjonen i noen uker før vi fikk regningen (siden ble da slettet hvis vi ikke betalte regningen), vi kunne også velge å bare ha en liten side som var gratis (det gikk da ikke an å ha mer enn to sider - vi har jo nå sikkert 15 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest **Evergood** Skrevet 6. mars 2007 #8 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Da var det jammen meg bra at vi fikk vår side i sommer da! For da kostet det nemlig bare 295,- for fullversjonen!!! Og i sommer var det slik at vi prøvde fullversjonen i noen uker før vi fikk regningen (siden ble da slettet hvis vi ikke betalte regningen), vi kunne også velge å bare ha en liten side som var gratis (det gikk da ikke an å ha mer enn to sider - vi har jo nå sikkert 15 ) ← Jeg var så vidt innom denne siden i dag, for å se på dette. Der står det at det er gratis i 14 dager(prøverperiode). Men det kan jo ha vært gratis i sommer. Som kollegaen til uværet skrev, så hadde de ikke lengre noen gratis side (kun 14 dagers prøverperiode) og batalingen skjedde med Visa og at de ikke sendte ut faktura. Siden Ballerina hadde laget sin side i sommer, så kan ting ha blitt forandret etter det. Endret 6. mars 2007 av **Evergood** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå