Snehvit Skrevet 24. februar 2003 #1 Skrevet 24. februar 2003 I et ubetenksomt øyeblikk kom jeg til å helle vaskepulveret i doseringskammeret for skyllemiddel! :oops: Jeg fikk opp det meste, men tydeligvis har det samlet seg litt pulver i åpningene der skyllemiddelet skal renne ned. Nå har det fylt seg med vann og er tilsynelatende helt tett. Jeg har forsøkt å pirke løs pulveret, men det er like tett. Jeg har vasket flere omganger uten skyllemiddel nå, men uten noen tegn til bedring. Har dere noen gode råd å komme med? 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 På 24.2.2003 den 19.26, Snehvit skrev: I et ubetenksomt øyeblikk kom jeg til å helle vaskepulveret i doseringskammeret for skyllemiddel! :oops: Jeg fikk opp det meste, men tydeligvis har det samlet seg litt pulver i åpningene der skyllemiddelet skal renne ned. Nå har det fylt seg med vann og er tilsynelatende helt tett. Jeg har forsøkt å pirke løs pulveret, men det er like tett. Jeg har vasket flere omganger uten skyllemiddel nå, men uten noen tegn til bedring. Har dere noen gode råd å komme med? Har du forsøkt å skylle godt med varmt vann (ikke kokende vann, men ca 60 graders vann)? Kommer du til med en tannbørste eller lignende, så kan man prøve å skrubbe litt med en slik tannbørste sammen med varmt vann. Tok du ut hele skuffen og rengjorde den? Anonymkode: a7040...7c1 1
BMF Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Regner med at det er en vanlig vaskemaskin, hvor skuffen kan tas ut. Det burde være en del du kan løfte ut også, så du får vasket alt godt. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du forsøkt å skylle godt med varmt vann (ikke kokende vann, men ca 60 graders vann)? Kommer du til med en tannbørste eller lignende, så kan man prøve å skrubbe litt med en slik tannbørste sammen med varmt vann. Tok du ut hele skuffen og rengjorde den? Anonymkode: a7040...7c1 tråden ble opprettet 24.februar 2003. Tror du ikke vaskemaskinen forlengst har blitt byttet ut? Hva er hensikten med å dra frem en nesten 16 år gammel tråd? Anonymkode: 2a814...7a1 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #5 Skrevet 3. januar 2019 På 29.12.2018 den 12.31, AnonymBruker skrev: tråden ble opprettet 24.februar 2003. Tror du ikke vaskemaskinen forlengst har blitt byttet ut? Hva er hensikten med å dra frem en nesten 16 år gammel tråd? Anonymkode: 2a814...7a1 Dette er KGs nest eldste tråd Anonymkode: a7040...7c1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2019 #6 Skrevet 3. januar 2019 På 29.12.2018 den 12.31, AnonymBruker skrev: tråden ble opprettet 24.februar 2003. Tror du ikke vaskemaskinen forlengst har blitt byttet ut? Hva er hensikten med å dra frem en nesten 16 år gammel tråd? Anonymkode: 2a814...7a1 Dette er KGs nest eldste tråd Anonymkode: a7040...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå