Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Har desverre klart å knekke minibank kortet mitt... må jeg på banken for å bestille nytt?el kan jeg få gjort dette på nettbank!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ringe banken i hvert fall.

Skrevet

Er vel i grunnen bedre å møte opp der el?

Dessuten, sitter og leser avisa på nettet her, og det står at alle dnb nor sine kontorer i lillehammer og gjøvik (hvor jeg befinner meg), er stengt i dag pga datavirus..... kjekt for en som skulle ha bestillt nytt kort snarest mulig!!

Skrevet

Du kan jo enten ringe dem eller møte opp, det bestemmer du jo selv.

Skrevet

men hva gjør jeg når kontorene er stengt pga virus...stod at de fikk ikke hjulpet kunder som skulle ha gjort noe med penger å gjøre...

Skrevet

Du kan jo bare ta turen innom de og spørre. Om de ikke kan hjelpe deg i dag pga viruset, får du heller ta turen innom igjen i morgen.

Så lenge du ikke skal ha ut penger og slikt, kan det godt tenkes at de kan ordne nytt kort til deg i dag likevel.

Skrevet

Men det du skal har jo ikke noe med penger å gjøre?

Skrevet

Ring, jeg har banken min i Lom og bor i Oslo. Har aldri vært der.

Skrevet

når kortet mitt sluttet å virke så ringte jeg bare banken og fikk tilsendt nytt

Skrevet

Da har jeg vært i banken, sa bare at jeg hadde fått knekt det og at jeg ville bestille nytt.... da tok de kopi av det, også måtte jeg skrive under på den kopien...

Spurte hvor lang tid det kunne ta, og da var det ca en uke.... håper det ikke blir mer!!Litt krise uten kort:)

Spurte ikke, men regner med kortet blir sendt til hjemstedsadressen min....?!

Skrevet

De sender det vel til den adressen du har oppgitt til banken.

Skrevet

Sist jeg bestilte nytt kort så sa jeg at jeg ville hente det i banken som lå nermest meg. Da slapp jeg å få det til min registrerte adresse. Er student og bor ikke på den adressen...

går kanskje ann og fikse det slik enda..

Skrevet
Spurte ikke, men regner med kortet blir sendt til hjemstedsadressen min....?!

De sender til den folkeregistrerte adressen.

Skrevet

Min bank sender til den adressen jeg har oppgitt, og det er ikke den folkeregistrerte.

Gjest Madeline
Skrevet
De sender til den folkeregistrerte adressen.

Min bank sender til den adressen jeg har oppgitt, og det er ikke den folkeregistrerte.

I utgangspunktet oppdateres adresselistene mot folkeregisteret jevnlig, men alternative adr. (postbok-, co- og utenlands- adresser ol) som kunden har fått lagt inn. er utelatt fra denne oppdateringen. Når du bestiller nytt kort skal kundebehandleren spørre deg om det er riktig adresse som er registrert på deg. Dermed unngår banken å få kortet i retur og kunden slipper frustrasjon over kort som ikke kommer fram.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...