Arkana Skrevet 8. mars 2007 #41 Skrevet 8. mars 2007 Jeg hadde ikke tenkt noe spesielt om en venninne hadde kjøpt en svindyr forlovelsesring. Jeg regner med at de selv vet hva de har råd til. Jeg hadde kanskje ikke vært enig i prioriteringene deres, men det er ikke min sak. En annen ting er at jeg aldri hadde spurt hva en slik ring kostet, det bryr jeg meg ikke om. Hadde de frivillig fortalt meg at "jeg har en ring til 20 000" hadde jeg syntes det var litt merkelig, og sett på det som skryt.
flickan Skrevet 8. mars 2007 #42 Skrevet 8. mars 2007 Da ville jeg heller latt være å låne til dem. Hva ville du at de skulle gjort da? Levert tilbake ringen? ← Huf, dette ble jo veldig hypotetisk da.. ville selvsagt ikke at de skulle levert tilbake ringen Enig i at det ville vært bedre å ikke låne penger. Men som sagt, bare hypotetisk situasjon her, og det kan tenkes at det finnes situasjoner der jeg ville sagt noe.. Prøver bare å svare ærlig her.
B2B Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #43 Skrevet 9. mars 2007 (endret) mmm nnnn Endret 21. april 2007 av B2B
Gjest -eline- Skrevet 9. mars 2007 #44 Skrevet 9. mars 2007 Jeg personlig ville ikke brukt så mye penger på en ring (jeg er ikke diamantringtypen OG jeg er klønete nok til å miste smykker), men det er opptil enhver om hvordan man ønsker å bruke pengene sine. Alle prioriterer jo forskjellig, vi har kjøpt spisebordsstoler til etpar titallstusen... Noe vi absolutt har fått høre etpar ganger. Du trenger jo ikke å fortelle hvor mye den koster, jeg vet ikke hva diamantringer koster og jeg spør heller aldri. Det må da være flere enn meg som gjør det
Tari Skrevet 9. mars 2007 #45 Skrevet 9. mars 2007 Jeg hadde ikke reagert på det i det hele tatt. Det er vel også veldig vanlig at dama ikke vet hvor mye kjæresten har betalt for ringen?
Mata Hari Skrevet 9. mars 2007 #46 Skrevet 9. mars 2007 Det er ikke min business hva andre velger å bruke pengene sine på.
flickan Skrevet 9. mars 2007 #47 Skrevet 9. mars 2007 Bare bea: Da hadde du sikkert reagert pa oss, for jeg er fortsatt student. Men han jobber og tjener bra og det er jo han som har betalt for den, og ingen av oss laner penger av fam eller venner. Det er jo hans penger og prioriteringer, og det er jeg som er student ikke han. Skjonner ikke hvorfor andre skal mene noe om dette, men det er nettopp dette jeg er redd for. ← huff, det hørtes sikkert ut som om jeg er skikkelig bitchy, og det er jeg ikke. Jeg har aldri ragert på andres ringer og syntes bare du er heldig. Som sagt prøvde jeg bare se om det kunne være situasjoner der jeg ville reagert, og det kan hende.. Men det måtte være nær familie, og jeg måtte visst at de var i økonomiske problemer. Jeg har aldri opplevd en slik situasjon, så det hele ble veldig hypotetisk. Ringen er sikkert kjempefin og jeg ville ikke sagt noe til noen i deres situasjon. Å være student betyr jo ikke at man har økonomiske problemer og det er jo din kjære som har kjøpt den til deg. Vi er selv studenter og velger å bruke masse penger på festen! Har allerede fått kommentarer, men det bryr jeg meg ikke det minste om. Så ikke tenk på hva andre mener, det er jo deres sak hva dere bruker penger på! føler jeg ble litt misforstått, så jeg vil bare avklare at jeg ikke tenker negativt om dere!
B2B Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #48 Skrevet 10. mars 2007 (endret) mmm nnnn Endret 21. april 2007 av B2B
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå