Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

mmm nnnn

Endret av B2B
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle man reagere negativt på det? Det er jo hennes ring, og ikke din..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Bryr meg fint lite om hva andre har

Skrevet

Hadde vel kanskje blitt ørlittegrann sjalu :) Men ikke tenkt noe negativt hverken om henne eller den som kjøpte den til henne...

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg reagert negativt på det?

Skrevet

Da hadde jeg beundret den og vært glad på hennes vegne!

Vri på det og se det andre veien....hvordan hadde du reagert om noen blandet seg opp i ditt ringvalg på en negativ måte :forvirret:

Skrevet

Men i mitt stille sinn hadde jeg lurt på hva som får folk til å kjøpe ringer til 30-30000 kroner. Jeg synes personlig at det blir litt tullete, men igjen- det ville jeg aldri sagt til vedkommende, for det er ikke min sak.

Jeg synes det er bedre å bruke masse penger på en ring...som varer... fremfor 15-20 tusen på kjole som man skal bruke noen timer ;)

Skrevet
Jeg synes det er bedre å bruke masse penger på en ring...som varer... fremfor 15-20 tusen på kjole som man skal bruke noen timer ;)

Helt enig. Akkurat slik har vi tenkt også og brukt litt ekstra penger på ringene.

Skrevet (endret)

Jeg bryr meg ikke om andre liker ringen min eller ikke. Min forlovede og jeg er fornøyd med valget, det er det som er det viktige.

På samme måte reagerer jeg ikke på andres valg. Så lenge de er fornøyd så er jo det det viktigste uansett om ringen koster 2000 eller 200 000.

Endret av orakel
Skrevet (endret)

mmm nnnn

Endret av B2B
Skrevet

Det blir jo en prioriteringssak. Jeg hadde ikke turt å bruke en veldig dyr ring...i frykt for å miste den....og vi har derfor helt enkle gullringer mens kjolen koster over 10.000 - jeg mister ikke kjolen :ler:

Skrevet (endret)

mmm nnnn

Endret av B2B
Skrevet

B2B - det var ikke noe negativt til deg eller din ring altså. Det var bare sånn jeg tenker....og vurderer...jeg tørr ikke bruke dyre smykker - enten det er ringer eller noe annet...allinaseringen min er jeg også redd for skal miste diamantene eller noe...(sjansen er sikkert liten men likevel.)

Men som sagt det blir en personlig vurdering og det ligger sikkert gjennomtenkte valg bak entan man velger dyr kjole, dyr ring eller dyrt begge deler....eller billig begge deler for den sakens skyld.

Har du bilde av ringen eller? Nysgjerrig..den er sikkert kjempe fin :)

Skrevet
Mister ikke en ring i korrekt storrelse heller da...

Jooooda går så fint atte. Jeg hadde "mistet" ringen min i flere uker. Trodde først valpen vår hadde spist den opp, endevendte hele huset veldig mange ganger før vi konkluderte med at den var og ble borte.... Helt til den plutselig dukket opp igjen en dag. I et ubemerksomt øyeblikk hadde jeg tatt den av meg når jeg skulle fikse håret og lagt den i lomma på morgenkåpen min. Hadde det fryktelig travelt, skulle rekke ett fly. Og vips hadde jeg glemt å ta på ringen. Og glemte siden hvor jeg hadde lagt den.

Og dessuten trenger ikke en ring som er tilpasset èn gang passe alltid. Jeg for min del hovner utrolig opp ved menstruasjon og kan ikke gå med ringen på "rett" hånd i den perioden. Og andre eksempler kan være når man er gravid.

Derfor skal ikke jeg ha en dyr ring. Var nok fortvila når ikke jeg fant ringen til 3000.-. Men meg om det :)

Skrevet (endret)

mmm nnnn

Endret av B2B
Gjest Bellatrix
Skrevet
Det er ikke min sak å mene noe som helst om det.

Men i mitt stille sinn hadde jeg lurt på hva som får folk til å kjøpe ringer til 30-30000 kroner. Jeg synes personlig at det blir litt tullete, men igjen- det ville jeg aldri sagt til vedkommende, for det er ikke min sak.

Enig. Jeg hadde ikke sagt noe, men jeg ville nok tenkt at det var tullete.

Skrevet

Hva dere velger har da andre ingenting med, men jeg ville nok unngått å svare på hvor mye den kostet siden mange oppfatter det som skrytete - selv om det er de som spør..

Gjest Bellatrix
Skrevet
Det blir jo en prioriteringssak. Jeg hadde ikke turt å bruke en veldig dyr ring...i frykt for å miste den...

Ikke jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...