Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt mange parfymer, men jeg får jo aldri brukt de opp før de blir dårlige! Hvordan oppbevare de slik at de holder lengst mulig, og hvor lenge kan de holde før de blir dårlige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange sier at man kan ha de i kjøleskapet, men jeg syns ikke det hjelper... Hvis det er uåpnet parfyme, så la den ligge i esken sin i romtemperatur i et mørkt skap.

Jeg er en av de med maaaaaaange parfymer, og det er sant som du sier, noen av de få jeg aldri brukt opp. Men dette er som regel de jeg liker minst, for jeg bruker parfyme hver dag. Jeg finner som regel 1-2 favoritter og da blir de andre stående. Syns noen har begynt å lukte rart etter ca 1-2 år, så de blir jo gamle fort. Hvis du skal ha mange, pass på å kjøp små flasker :)

Skrevet

Jeg bruker de ca aldri, huff.. dumt å ha så mange liggende.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har også maaange parfymer, og har aldri opplevd at noen har forandret lukt eller blitt dårlige. Jeg oppbevarer dem inne i et mørkt skap på et rom vi bruker som oppbevaringsrom, og har sjelden parfymer inne på badet.

Skrevet

Jeg har alt for mange parfymer.... De jeg ikke bruker jevnlig (f.eks. typiske årstidsdufter og fest/aftenparfymer) oppbevarer jeg i kjøleskapet.

Fordi jeg ikke klarer å bruke opp parfymene mine, har jeg sluttet å kjøpe de svære taxfreeflaskene, til tross for at jeg reiser en del. Kjøper heller mindre volum, selv om det er dyrere pr. liter. Da blir de i hvertfall oppbrukt på denne siden av 2010....

Skrevet

Nei, det er skjelden jeg har klarer å bruke opp en parfryme, men de holder seg veldig bra i et skap under vasken på badet (der har jeg alle sminke- og kroppsproduktene mine)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...