Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i noen år nå hatt et år med masse liv i ifølge de frisørene jeg har gått til. Har veldig mange forskjellige striper i det.. Har forsåvidt likt det sånn, men det slo meg for ikke så lenge siden at jeg ville bli mye blondere! Så jeg dro til frisøren og sa jeg ville bli blondere.. Men endte opp som en guling! :grine: Det er det verste.. Har noen veldig lyse striperi håret fortsatt, men de blir overgått av de gule fæle, huff, ble skikkelig skuffet.. La i tillegg igjen 1800 kr for dette :grine:

Har lyst til å gjøre noe med det, men har ikke råd til en sånn behandling hos frisør før lenge, men orker ikke tanken på å ha det sånn.. Noen som har noen råd? Jeg har hørt at sitronsaft kan hjelpe? Men hvordan gjør man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dra til studenter. de er flinke, få full oppfølging og laaangt under halv pris. hvor bor du?

Skrevet

fikk ikke med meg t du gjorde det hos frisør. da MÅ du klage. da får du rettet det opp gratis.

Skrevet

Du kan gå tilbake til frisøren og klage. Så fikser nok hun/han det for deg.

Skrevet

Du må klage...

Men er du ikke en klageperson så anbefaler jeg deg å kjøpe en lilla shampoo. Jeg prøver å bli blond nå og tok derfor masse lyse i striper håret for 2 uker siden. Resultatet ble orange striper. Kjøpte lilla shampoo og nå er stripene karamellfarget og ikke orange lengre.

Dessuten har jeg hørt at zalo er effektivt på gult hår, men det har jeg ikke prøvd selv. Ville såfall brukt en god hårkur etterpå.

Gjest Tanita
Skrevet
dra til studenter. de er flinke, få full oppfølging og laaangt under halv pris. hvor bor du?

Det ville jeg ikke anbefalt. Jeg gikk selv til lærling og hun ødela håret mitt totalt.

Skrevet
Det ville jeg ikke anbefalt. Jeg gikk selv til lærling og hun ødela håret mitt totalt.

Jeg gikk til lærling en gang (norsk frisørskole eller hva de heter), og jeg ble kjempefornøyd. Eneste motargument er at det tar så lang tid. Brukte fem timer på klipp og striper :overrasket:

Gjest Tanita
Skrevet

Hun jeg var til, skulle stripe og klippe etterveksten men påsto hun skulle gjøre noe stilig, som hun hadde gjort sååå mange ganger før (hun løy på seg erfaring!) og så endte håret mitt med å bli grått pluss at håret var som tyggis så hun hadde farvet ihjel det og måtte klippe av alt og farve det først rødt og så mørkebrunt. Satt i over 6 timer og måtte tilmed betale for det. :roll: Har nesten lyst til å rope ut her hvilken salong det er - for hun der burde jammen ikke jobbet som frisør i det hele tatt! Hun hadde ikke peiling på hår og hadde null konsentrasjon - tror neppe hun var ved sine fulle fem. Men hvis jeg skriver navnet på salonen osv, så blir jeg vel kasta ut eller noe. :sjarmor:

Skrevet

Kan man klage altså? Ha man rett til å få det omgjort? Nå er det 3 uker siden jeg gjorde det...

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Gjest Tanita
Skrevet

Jeg tror ikke det er lov å skrive det her, da blir det nok advarsel og sletting, men jeg sender deg en pm jeg. :)

Hvor har de "styr unna-tannleger" - tråd? Den skulle jeg likt å se! :)

Skrevet
...

Dessuten har jeg hørt at zalo er effektivt på gult hår, men det har jeg ikke prøvd selv. Ville såfall brukt en god hårkur etterpå.

Jeg ville vært forsiktig med å bruke Zalo. Mener det fjerner fettet i håret og alt du ender opp med er en stor hårfloke som må klippes vekk. Tror jeg har ei venninne som prøvde det da hun var liten. Skal spørre henne når jeg treffer henne...

Skrevet

Jeg får også allti drit gult hår når jeg bleiker det. I begynelsen syns jeg det var drit stygt men nå er jeg vant til det!! Ser sikkert kjempe fint ut!!

Klemz Linnzi!!

Skrevet

Det gule pleier å "roe" seg etterhvert da, men man har alltid lov til å klage hos frisøren. En venninne av meg gikk tilbake og klagde på en klipp, og fikk en helt ny sveis ;)

Men så ikke frisøren hvor gult håret ditt var da? Rart det ikke ble fikset på...

Skrevet (endret)

.

Endret av Miros
Skrevet

Det finnes sølvshampo som du kan bruke. De tar bort gulskjæret i håret.Har det hos frisøren.(IKKE ALLE FRISØRER HAR DET MEN.) :)

Skrevet

Jeg har kjøpt meg define shampo og balsam, den er lilla.. Håper den hjelper litt!:)

Nei, altså er ikke direkte gul da, men har gulskjær i håret.. Hmm.. Ingen som har erfaringer med saft fra sitron?

Skrevet
Jeg har kjøpt meg define shampo og balsam, den er lilla.. Håper den hjelper litt!:)

Nei, altså er ikke direkte gul da, men har gulskjær i håret.. Hmm.. Ingen som har erfaringer med saft fra sitron?

En venninde av meg fikk rosa hår av å bruke lilla shampo på blondt hår...

Skrevet

Hmm...Merkelig.. Det står bakpå flasken at det skal dempe gulskjæret i håret, hmm, rart håret hennes ble rosa da, men kommer kanskje ann på hår fra hår..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...