Gå til innhold

Skyllemiddelkammeret har tettet seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et ubetenksomt øyeblikk kom jeg til å helle vaskepulveret i doseringskammeret for skyllemiddel! :oops: Jeg fikk opp det meste, men tydeligvis har det samlet seg litt pulver i åpningene der skyllemiddelet skal renne ned. Nå har det fylt seg med vann og er tilsynelatende helt tett. Jeg har forsøkt å pirke løs pulveret, men det er like tett. Jeg har vasket flere omganger uten skyllemiddel nå, men uten noen tegn til bedring.

Har dere noen gode råd å komme med?

• 11 år senere...
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 75221...912
Skrevet

Du kan kjøpe mild avløpsåpner kanskje? Altså for guds skyld ikke plumbo og alt det der, men har ikke Jif en mildere variant? Og så eventuelt koke litt vann i vannkoker og helle etterpå (Om det er plass til mer vann)

Ingen ekspert. Kun min personlige logikk.

Skrevet

Det skal vel gå an å dra ut hele skuffen å vaske den...

Skrevet

Du kan kjøpe mild avløpsåpner kanskje? Altså for guds skyld ikke plumbo og alt det der, men har ikke Jif en mildere variant? Og så eventuelt koke litt vann i vannkoker og helle etterpå (Om det er plass til mer vann)

Ingen ekspert. Kun min personlige logikk.

Har du fått med deg at tråden er over 10 år gammel? Tror du ikke problemet er løst?

Det er en nisseunge som har dratt frem en samling med masse gamle tråder i natt, så vær obs.

Anonymous poster hash: 88e63...0fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...