Debra Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 noen som har luktet på denne? er den like god som de andre, og hvor kan jeg få kjøpt den... butikken eller nettet. helst butikken, siden det er så mye toll å betale
Gjest Deception Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Den lukter tropisk fruktcocktail, med mye mango.
Rexina Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Den lukter tropisk fruktcocktail, med mye mango. ← Det var akkurat det jeg hadde tenkt til å svare. VELDIG søt og kvalmende. En av de verste Escada duftene synes jeg.
Parfumfreek Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Den er veldig lik de andre synes nå jeg ... Men den har iallefall kommet ut i butikkene nå
escada Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 dere som har kjent hvordan den lukter; er den typ slik som Escada Rockin' Rio eller den som kom i fjor sommer (Pacific Paradise tror jeg den heter..) Synes sommer-editionene til Escada er gode, men noen kan bli litt for søte..
Parfumfreek Skrevet 8. mars 2007 #7 Skrevet 8. mars 2007 dere som har kjent hvordan den lukter; er den typ slik som Escada Rockin' Rio eller den som kom i fjor sommer (Pacific Paradise tror jeg den heter..) Synes sommer-editionene til Escada er gode, men noen kan bli litt for søte.. ← Datteren min prøvde den for noen dager siden, så jeg har kun kjent den på henne. Den var iallefall søt, kanskje søtere enn noen av de andre. Men liker du Rockin' Rio, Island Kiss, Pacific Paradise osv, tror jeg helt sikkert du liker denne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå