Drua Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har noen tekopper jeg er veldig glad i, men som har blitt veldig misfargede inni etterhvert - de er jo hvite. Det går ikke bort i vask, så er det noen som har et smart tips til hvordan jeg kan få det bort og kanskje få de som nye igjen?
venus* Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Bakepulver! Ha oppi masse bakepulver og litt vann, lå stå litt, og skrubb de rene
Gjest Frysepulver Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Kan det stemme at jeg har hørt sitronsyre?
Frey Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Bruker man bakepuler og varmt vann trenger man ikke skrubbe. Bare la de stå en liten stund og vask ut med oppvaskbørsten - enklere kan det ikke gjøres
Gjest care Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Kan det stemme at jeg har hørt sitronsyre? ← Det stemmer. Fungerer veldig bra.
Gjest Bodillen Skrevet 6. mars 2007 #7 Skrevet 6. mars 2007 Jeg lærte på TV i dag at man skal bruke sånne brusetabletter til å putte oppi vannglasset for å rense gebisset (!). Så var det å gå på apoteket og kjøpe sånt noe, da... "Det er til bestefaren min, altså!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå