Gå til innhold

Beste 69-posisjon

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har nettopp fått meg ny kjæreste som virkelig kan det han driver med når vi har sex. Gir meg masse komplimanger og spør hva jeg liker og ikke. I helga fortalte han meg at jeg er den første han har vært sammen med som liker å ligge under når vi har 69. Trodde det var noe de fleste byttet litt på jeg. Selv foretrekker jeg å være nederst og få presset underlivet hans mot ansiktet mitt.

Tar gjerne imot respons på hva andre foretrekker.

For ordens skyld. Pikken hans er helt normal, og det er resten avkroppen hans også. Mao. er verken størrelse og vekt et avgjørende tema å henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får fort litt klaus om jeg ligger under, men kan være litt anstrengende å være "on top" også.. Føler jeg ikke får brukt muskulaturen der nede noe særlig, slik jeg gjør når jeg ligger.. Altså, som en medhjelper til orgasme... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også å være øverst, og kjæresten liker å ligge nederst. Ikke noe er bedre enn det! :) Veldig digg stilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Jeg har allitd vært øverst. Dert blir bare sånn, men kanskje jeg skal prøve noe "nytt" neste gang, hehe ;) Det er jo en digg stilling da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg syns 69 er en dårlig stilling. Blir bare sånn halvveis for begge, fordi man må konse på den andres nytelse, og da er det vanskelig å nyte selv.

Nei, munnsex skal enten GIS, eller MOTTAS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg liker meg best på siden. Slipper bekymre meg for å "kvele" han, eller å bli "kvalt" selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

Det er bra for jente og ligger øverst for da kan jeg kontrolere selv for mye pikk jeg vil ha i munnen av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også best å ligge underst, men det er ok å ligge øverst også.

De første gangene en har den stillingen med en ny kjæreste, har jeg foretrukket å ligge underst, da jeg ikke har klart å slappe av med å være øverst. Tror det har noe med at jeg har et bilde i hauet om hvordan jeg egentlig ser ut der jeg ligger med "ræva i gir" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første gangene en har den stillingen med en ny kjæreste, har jeg foretrukket å ligge underst, da jeg ikke har klart å slappe av med å være øverst. Tror det har noe med at jeg har et bilde i hauet om hvordan jeg egentlig ser ut der jeg ligger med "ræva i gir"  :ler:

signerer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første gangene en har den stillingen med en ny kjæreste, har jeg foretrukket å ligge underst, da jeg ikke har klart å slappe av med å være øverst. Tror det har noe med at jeg har et bilde i hauet om hvordan jeg egentlig ser ut der jeg ligger med "ræva i gir"  :ler:

Det har jeg alltid bekymret meg for også.. men nå har jeg en kjæreste som EEEELSKER rumpa mi :sjarmor: Og jeg elsker å vise han den... Å ligge øverst er sååå deilig.. hele fi**a mi er rett i ansiktet hans..

Men sjelden jeg ligger underst... :forvirret: Det må vi prøve litt mer av!

pleier alltid å ligge på siden... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å være øverst (jeg er altså jente). Da har jeg full kontroll, og kan samtidig presse meg ned mot munnen hans så hardt jeg måtte lyste. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

jeg har aldri prøvd 69'n :rodme:

er den noe god? er du (jenter alså) ikke redd for å stikke rompa ned i ansikte hans? hva hvis det lukter vondt fra rumpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri prøvd 69'n  :rodme:

er den noe god? er du (jenter alså) ikke redd for å stikke rompa ned i ansikte hans? hva hvis det lukter vondt fra rumpa?

Vi er alltid rene før vi går ned i en slik stilling... vasker oss godt daglig med intimvask. Jeg dusjer om kvelden, og det er alltid da det er sex å få :sjarmor:

(bor i kollektivt, så "tilfeldig" sex på kjøkkenet går ikke ennå)

Når vi bor alene, og merker lysten kommer, og vi ikke er helt fresha, så tar vi en dusj sammen, og vasker hverandre på kropp og nedentil :sjarmor: Supert forspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å være øverst (jeg er altså jente). Da har jeg full kontroll, og kan samtidig presse meg ned mot munnen hans så hardt jeg måtte lyste. :tunge1:

:sjarmor: DA er det deilig å sluke kukken hans, og presse samtidig,..

Gjerne en finger som leker i rumpesprekken også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Jeg får ikke orgasme i 69 om jeg er øverst. Det blir helt feil, jeg slapper ikke av nok til å nyte det han gjør med meg.Ikke fordi jeg er redd for at han skal se rumpa mi, for dte er jo helt naturlig. Jeg liker å bli slikket der også. Det er bare mer stress og dessuten er han så mye lengre enn jeg er, slik at det blir litt feil sånn i forhold til hvor enkelte ting på kroppene våre er plassert.

Jeg liker å ligge underst, og da kommer jeg om og om igjen.

Det er en helt sinnsykt deilig opplevelse å komme mens man har kuk i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...