Gå til innhold

Hvor får dere brukernavnene fra

Anbefalte innlegg

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg bare lurer så jeg spør.

Hvordan finner dere egentlig på de brukernavne dere har `?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er stooor Bjørk fan (eller hennes tidligere utgivelser) og derfor kaller jeg meg opp etter mitt musikk idol. Faktisk vær fan siden 1993 :ler:

Hvordan kom du på ditt? :)

Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

123231326324634

Endret av Corto Maltese
Skrevet

Hunden min heter Frøya....brukes mye :)

Gjest Kardemomme
Skrevet

Min samboer kaller meg for "gopia mi", så derfor ble det bare sånn.

Han har meg som Gopia på tlf lista hans også. :hjerte:

Skrevet

Fineste navnet jeg vet om. Får jeg en datter skal hun hete det. Min bestemor het det. Og jeg er født i 85.

Skrevet

Oldemoren min het det.

Eventuelt:

Det dukket bare opp i hodet mitt.

Skrevet
Oldemoren min het det.

Eventuelt:

Det dukket bare opp i hodet mitt.

:ler: Genialt!

Navnet mitt oppstod sånn: Bassisten i R.E.M., Mike Mills, ga meg et plekter under en konsert en gang (tror det var i '98) og det stod "Mr. Meat Science" på det. Det samme står på et skilt på forsterkeren hans. Jeg fant senere ut at dette var et kallenavn som han hadde tatt etter å ha sett det på et skilt på en gård. På R.E.M.-forumet jeg "bodde" i før ble jeg derfor (som den Mike-fan jeg er) til Ms. Meat Science. Da jeg kom til KG ville jeg ha noe som lignet men som var litt kortere, og samtidig litt morsomt. Så det så!

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg hadde en southpark periode, hehe ;)

Skrevet

Det sto en vinflaske foran meg som het det. Trodde jeg :ler: Men det var ganske likt ;)

Gjest Maxagaze
Skrevet

Dette minner om tråden "hvorfor har du den avataren du har" men..

Navnet måtte komme fra den franske tegnefilmserien Arkadia (eller Shagma som noen kalte det), siden jeg digget den da den gikk på NRK (uten 1). Hadde litt sans for kjeltringene (piratene) i serien, og hadde egentlig tenkt å kalle meg for Mattymatte, men så fant jeg ut at han var den dummeste av piratene.. så da valgte jeg heller lederen for piratene, Maxagaze.

Tenkte litt på han der Spartakus også, men han var litt for snill..

Gjest Bellatrix
Skrevet

Bellatrix er navnet mannen bruker på pc-en min, men jeg har en ekstraprofil. Nick til det har jeg fått gjennom et tips herfra i en eller annen snikksnakktråd. Jeg lette i tilfeldige sider på Wikipedia.

Skrevet

Det er navnet mitt.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hei!!

Jeg heter Linn Jeanette å blir kaldt Linnzi av alle venna mine. Derfor heter jeg det her åsså!!

Klemz

Gjest DyneTryne
Skrevet

Fordi jeg hadde dynestreker i trynet dagen jeg registrerte meg.

Gjest Mayamor
Skrevet

Først kaldte jeg meg Maya30 - så ble jeg eldre og Maya72 var opptatt. Skulle jeg (den gang...) få en datter - ville jeg kalle henne Maya. Derfor ble det Mayamor... Nå har jeg slik en nettfølelse for det navnet at jeg må finne på noe annet om jeg skulle en dag få en liten jente. :ler:

Gjest Tessmira
Skrevet

Hunden foreldrene mine hadde da jeg var liten hadde Tessmira i navnet sitt, så der kommer det fra :smile:

Skrevet

Fordi jeg er mamma, dermed ble det til m@msen.

Gjest Ulva35
Skrevet

Fordi jeg liker serien Ulveøyne, der Ulva er hovedpersonen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...