Gjest Gjest_Emily_* Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Uff, dette er vanskelig å forklare... Min kjære og jeg så filmen "Corpse Bride". De av dere som har sett den vet at den avdøde Emily forelsker seg i Victor, som er forlovet med Victoria. Min kjære ble så betatt av denne filmen, og især Emily, at han oppfører seg helt merkelig. Han har henne som skrivebordsbakgrunn både på mobilen og PCen. Han har theme-sangen som polyfonisk ringetone, og sitter og fikler med den hele tiden. Det verste er allikevel at han ønsker at jeg var som henne. Emily fra filmen har på seg en gammel, muggen brudekjole, den samme som hun hadde på seg da hun ble myrdet. Min kjære har tatt fram brudebildene og tenker tilbake på da jeg hadde den på. Men jeg er en hvit kvinne. Han ønsker at jeg var blå. Til saken: i dag kjøpte han tre bokser med lyseblå ansiktsmaling, hentet den gamle brudekjolen min fra loftet hos svigers og la planer for en sexlek av dimensjoner. Han er ganske harmløs og tenner veldig på dette. Men jeg orker ikke tanken på å spille død brud. Hva kan jeg gjøre?
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Si ifra at dette ikke intresserer deg. Det må han da respektere.
Gjest Corto Maltese Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 for meg virker jo dette litt på grensen til nekrofili...Om du ikke vil gjøre det så ikke gjør det så enkelt er det faktisk
miow Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 for meg virker jo dette litt på grensen til nekrofili...Om du ikke vil gjøre det så ikke gjør det så enkelt er det faktisk ← Nekrofili var kanskje litt drøyt Om dette er et seriøst innlegg så er vel bare kjæresten litt betatt av den ganske så søte Emily, men at han vil at kjæresten skal kle seg som en animasjonsfigur er kanskje urovekkende nok i seg selv for henne? Bra det ikke var Simpsons han så, da. Da snakker vi kinky.
Gjest vsn Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg synes du er vanskelig. I et forhold skal man ta og gi. Det kan vel neppe skade med litt blåmaling? Skjerp deg!
Gjest Maksprell Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jøss..jaja..er vel ikke noe galt med litt farge i hverdagen.. Synes forøvrig det var en litt sær ide og vil du ikke så skal du vel ikke heller.
Dixie Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Kjekt da, om man ikke orker å ha full innsast i sengen en dag...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Jeg snudde opp-ned på situasjonen, og sa at jeg er tent på byggmester Bob. Han skal også kle seg ut, så skal han få seg et ligg han sent vil glemme. Jeg vil ikke være den eneste klovnen. Og han gikk med på det! Dette gleder jeg meg faktisk til, selv om min Bob-entusiasme var noe jeg diktet opp. Men han slipper å male hele kroppen sin, heldiggrisen. Jeg burde ha sagt Den rosa panteren i stedet.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Eg syns du skal seie nei, dette er ekkelt! Spør om du kan kle deg ut som han i staden! Med skjegg og bart. høhøhøhø
miow Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 ^lurer på om det er en fetisj.. å ha samleie med seg selv. :klø:
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Dette var ekkelt! Han tenner på å late som du er en blå død brud Endret 5. mars 2007 av Tweek
venus* Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 Jøss..jaja..er vel ikke noe galt med litt farge i hverdagen.. ← Hehe... Til TS, tror jeg hadde blitt forundret om kjæresten min fikk en crush på en animert figur...
Gjest Blodbruden Skrevet 6. mars 2007 #14 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Byggmester Bob er sexy! Endret 6. mars 2007 av Blodbruden
Gjest Gjest_Emily_* Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Nå var det overstått. Vi hadde ikke noe Bob-kostyme, men siden han er snekker kom vi ganske nærme the real thing med reservearbeidsklærne hans. Og ei pute på maven. Og i alt styret glemte vi kondom... Det var faktisk ganske pirrende å ha sex med byggmester Bob. Siden jeg hadde brudekjolen på under samleiet, trengte jeg ikke å male hele kroppen blå. Kun strategiske steder, som ansikt, hender, ben og underliv.- men malinga er så vanskelig å få vekk! Jeg brukte en halv time på å skrubbe venstre lår, og den er fortsatt flekkete. Jeg tror det blir gubben som går i foreldremøte i kveld, og sånn er det med den saken.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2007 #16 Skrevet 6. mars 2007 Om dette er seriøst, bruk kroppsmaling eller blå sminke neste gang. Det er lett å få allergiske reaksjoner på vanlig maling.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2007 #17 Skrevet 6. mars 2007 Det var ikke husmaling eller billakk, men den er vanskelig nok å fjerne likavel. Jeg har ikke fått noen allergi, men tror jeg vil holde meg hjemme til malinga løsner av seg selv. jeg vil ikke skrubbe hardt rundt øynene,
AlmaCity Skrevet 6. mars 2007 #19 Skrevet 6. mars 2007 Hei moderator, synes ikke det jeg skrev var en unødvendig kommentar, hvor streng skal man egentlig være?
Aftenvandrer Skrevet 6. mars 2007 #20 Skrevet 6. mars 2007 Døden er tiltrekkende. Den er mystisk. Og Emily i filmen fremstår som et romantisk ikon for døden. Det ligger i vår natur å ville eie det skjønne. Særlig i mannens, tror jeg. Men vi kan ikke eie det, vi kan ikke eie Venus fra Milo, dødens brud, eller andre ikoner for skjønnhet. Fordi skjønnhet er skjønt i seg selv. Når det blir beskuet fra avstand, beundret, beskrevet. Det vekker en dyp frustrasjon i oss, og denne gjør at vi vil enten eie den, penetrere den, eller ødelegge den. Dette er menneskets last, og om du klarer, last ikke kjæresten din for det. Hvis denne ideen er ekkel for deg, vis ham det. Det viktigste er: Gjensidig aksept, og respekt for grenser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå