Leonamor Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 så et produkt på tv shop som het velform new today.... er det noen som har prøvd det? det skulle visst hjelpe på strekkmerker. jeg har en del strekkemerker og vil ha de bort!!! jeg tror nok tv shop produkter er tull...men de strekkmerkene plager meg... håper på svar
Gjest Gjest_tonje_* Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Heisann. Du må tenke på kosthold, trimme,drikke mye vann,passe på vekta. Ellers vil jeg anbefale laserbehandlinger kombinert med cellulittkrem,kjempesort. Lykke til
Sluagh Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Jeg prøvde faktisk velform for mange år siden, 10 år kan jeg tenke. Det funket til en viss grad på meg. Måtte sove med en slags sykkelbukse på om natten etter å ha smørt på krem, det sved litt men gikk fort over. Jeg har ikke så innmari mye strekkmerker, på den tiden hadde jeg enda mindre. Funket for min del. Trodde Velform var ute av produksjon for lengst jeg. Har ikke sett noe til deg på år og dag. Men enig i det som står over her, trim, drikk vann, pass på kostholdet. Det er beste medisin mot strekkmerker mener jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå