Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 I dag kjøpte jeg bokstavkjeks, og det var koselig! Bokstavkjeks smaker godt og gir deg et bedre liv fordi den har en pakke som man kan åpne som en kleenexpakke bare at det ser ut osm en bil. en kjempefin bil. Men bokstavkjeks gir deg bedre liv fordi jeg var så søt i dag at jeg skrev jeg elsker deg på kjøkkenbenken til sambo med mine bokstavkjeks som syntes jeg var så søt og siden han er veldig forelsket i meg så ble det til at jeg ble superdeilig og vi hadde sex og som alle vet så er sex sunt og kan gi oss bedre liv. Nå rydder sambo mens jeg gir dere en ettermiddagshistorie om mine bokstavkjeks og veien til et bedre liv på KG. Amen.
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 ÅÅÅÅ jeg må dra å kjøpe bokstavkjeks jeg vil og ha sex
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Ja, og det bestew er jo pakken som blir til en bil! Akkurat som er popples blir til en blomst :-D
monja Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 For en flott bokstavkjeksfortelling. Tror jammen jeg må kjøpe bokstavkjeks jeg og :skrape:
Mini_me Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Det er tre ulike pakker og farger, blå, grønn og rosa.... Ungene her likte det i alle fall....jeg har en pk til i skapet jeg.....
Gjest Tanita Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Bokstavkjeks er godt! Kjøpte det for et par uker siden, da jeg nettopp hadde oppdaga og tok mms-bilde med mobilen der jeg skrev "Jeg elsker deg" og sendte til sambo... Han skjønte lite hva det var, siden han ikke hadde spist bokstavkjeks før, men søtt ja.
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjøpte den rosa pakkingen, la ikke merke til om det var andre farger.. Men det er fint å hjelpe mine medmennesker med et bedre liv :-D Tanita, vi er så klisjee :-D Bare på meg så kom sambo hjem når jeg holdt på å lete etter den siste bokstaven, nemlig J som ikke fantes
Dizzy Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg oppdaget Bokstavkjeks i butikken på lørdag, og måtte selvfølgelig kjøpe en pakke. Det er jammen mange år siden jeg har spist bokstavkjeks! Kjekt at de har kommet tilbake.
Meaty Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Det som er så kjekt er at hvis man mangler en bokstav så kan man bare spise litt av en annen for å få den man trenger. Det er f.eks lett å gjøre en R til en P bare med et kjapt tygg Da jeg var liten brukte jeg spytt-som-lim-metoden og lagde Æ av A og E, det var nok ikke fullt så lækkert da
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Da jeg ikke fantJ snudde jeg bare om på L´en, hehe.
Gjest Tanita Skrevet 6. mars 2007 #11 Skrevet 6. mars 2007 Da jeg ikke fantJ snudde jeg bare om på L´en, hehe. ← Ja, det gjorde jeg også. Ble litt rar J, men gikk an å lese det.
Gjest Tweek Skrevet 6. mars 2007 #12 Skrevet 6. mars 2007 Ja, skjønner ikke hvorfor jeg ikke fant J, teit. Men fant en haug av E´er da Og så fant jeg noen feile Aér helt til jeg skjønte at det ver en V
VirreVapp Skrevet 7. mars 2007 #14 Skrevet 7. mars 2007 Jeg ble veldig glad da jeg så at bokstavkjeksen var kommet tilbake. Får untektelig mange barndomsminner av dette Men smaker den det samme?? Ble litt usikker nemlig... Vet at denne liksom skal være sunnere og sånn da, men..
loffen Skrevet 7. mars 2007 #15 Skrevet 7. mars 2007 Er det bokstavkjeks å få i butikken? Løper og kjøper!
Gjest Frysepulver Skrevet 7. mars 2007 #16 Skrevet 7. mars 2007 Ja, og det bestew er jo pakken som blir til en bil! Akkurat som er popples blir til en blomst :-D ← Ble Popples til blomster? :klø: Trodde de ble til baller jeg...
MellonCollie Skrevet 7. mars 2007 #17 Skrevet 7. mars 2007 Ble Popples til blomster? :klø: Trodde de ble til baller jeg... ← Ååååhh! Popples! De hadde jeg glemt Fine Popples... De ble vel til forskjellige ting! Alle ble jo vrengt, noen ble da bare til baller, andre hadde ting sydd på slik at de ble andre ting, f.eks blomster
Meaty Skrevet 7. mars 2007 #18 Skrevet 7. mars 2007 Hmm, i går var eg på besøk hos ein familie som hadde kjøpt ein eske bokstavkjeks, og det er jo IKKJE dei same kjeksene som fantest då eg var liten! Desse kjeksene var grovare av utsjånad, brunare og lukta "Tom&Jerry"-kjeks på lang veg!! Då eg kjente den lukta blei eg kvalm. For det er nokre av dei mest kvalmande kjeksene eg veit om. Blei innmari skuffa eg. Huskar de ikkkje at bokstavkjeksene var lyse, lyse og smakte langt fra det same som "Tom&Jerry"-kjeksene??? ← Jeg mener å huske at de gammeldagse bokstavkjeksene var nesten som Mariekjeks?
Gjest Tweek Skrevet 8. mars 2007 #19 Skrevet 8. mars 2007 Nå var jeg så liten forrige gang de var på markede men jeg mener å å huske at de er annerledes. Men jeg syntes de er gode uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå