Snuppen Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg skal snart ut å reise,og bruker sånn hår extension clip - on ,clip -off.. sånne spenner man tar ut om kvelden..spm mitt er,tror dere de spennende vil pipe når jeg går gjennom sånn tollgreie??! DET HADDE VÆRT DET FLAUESTE,at man må ta av håret sitt liksom! d er ik vanlig spenner se,er sølvfargede ,tynne,harde..så redd.. TEIT spm,sa jo d jo:P
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 spørs vel hva de er laga av. skal du ha dem på deg når du skal gå gjennom den tingen da?
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde dua av latter hvis personen foran meg måtte ta av seg håret fordi det peip
Gjest Shayla Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Hvis du lurer på det og engster deg kan det vel ikke være verre enn at du la vær å ta de på den dagen du reiser....
Snuppen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2007 Ja jeg veeeet hehe..og tror ikke typen blir så innmari høy i hatten om når jeg står der og knipser av meg hår for hår!:S vet ikk hva de er laget a:S d som er problemet..hvordan ta ekte extension før dette bare pga d:S
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 hmmmm da vet jeg egentlig ikke visst du ikke kan la vær å gå med det akkurat den dagen du reiser
Snuppen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. mars 2007 Jah,d jg tenkte på å..men ska reise med en hel gjeng..og ser dumt ut å ha kort hår den ene dagen og plutselig neste dag ha langt
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 ha noe på hodet? sette opp det korte håret man har så man ikke ser at det er kort?
Gjest Tweek Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Ta sjansen da vel, og hvis det piper så skriv en ettermiddagsfortelling til oss du også
Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jah,d jg tenkte på å..men ska reise med en hel gjeng..og ser dumt ut å ha kort hår den ene dagen og plutselig neste dag ha langt ← Sannsynligvis vet de fra før at du har extensions, i hvertfall hvis det er venner av deg. Så hvorfor ikke pakke løshåret i kofferten, og unngå masse stress og tull. Når jeg reiser med fly (=ofte), unngår jeg til og med sko med metall i, for å slippe å ta dem av. Det er nok kø i sikkerhetskontrollen som det er. Endret 5. mars 2007 av Deception
Snuppen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. mars 2007 Jah sant d.. får sette d opp i en klype eller to, takk for masse svar i allefall:)
Gjest Cleopatra Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 Hvorfor ikke ringe frisøren og spørre hva disse spennene er laget av og så ringe flyselskapet/flyplassen for å høre om dette er noe som vil pipe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå