Gjest Persille Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har bestemt meg for å kjøpe en stavmikser og trenger da andres råd og tips. Du får de jo fra en billig penge til de mer avanserte. Er ikke interessert i å bruke mye penger på funksjoner som en aldri bruker. Derfor spør jeg dere. Hva/hvilken bør jeg velge?
pulverheksa Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Sats på en stavmikser med hakkeboks som tilbehør. Jeg har en braun mikser. Bruker selve stavmikserene flere ganger i uka, og hakkeboksen hver gang jeg skal hakke løk, eller lage tapenande, guacamole og en ehle haug med andre ting jeg ikke kommer på i farten. Har til og med brukt den til fiskefarse, ble supergode fiskekaker. For oss som bare er to stykker fungerer den som foodprosessor. I tillegg bruker jeg vispen til å stivpiske egghvite til gratenger. Alt i alt er stavmikseren med tilbehør i bruk omtrent annenhver dag.
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2007 #3 Skrevet 6. mars 2007 Så flott at du ga tilbakemelding. Den hadde jeg god nytte av. Da går jeg iallfall for en dyrere variant slik at jeg får med hakkeboksen. Vi er bare to stykker vi også og hadde tenkt å bruke den til litt av hvert. Ikke har jeg foodprosessor heller. Da blir det handletur på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå