Pimbila Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Kan jeg scanne den og sende i mail, eller må jeg sende den på den gode gammeldagse måten? Har ikke faks.
Gjest Miss_alexandria Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Kan jeg scanne den og sende i mail, eller må jeg sende den på den gode gammeldagse måten? Har ikke faks. ← Hei! Jeg scannet og sendte den i mail og det gikk strålende
fargegla82 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Legges det scannede dokumentet inn som vedlegg i mail? Ikke fått noe og nå er halvannen uke gått..:/
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Legges det scannede dokumentet inn som vedlegg i mail? Ikke fått noe og nå er halvannen uke gått..:/ ← Nå har jeg ikke peiling på alle mailkontoer og alle scannere, men vanligvis må man vel velge hvilket dokument man vil sende som vedlegg, ikke bare scanne og håpe at mailen finner rett dokument uten mer hjelp fra deg. Dessuten kan det skje at dokumentet blir for stort, avhengig av hvor store vedlegg du kan sende med din mailklient. Velg en nokså lav oppløsning, f eks 72 dpi, og scan gjerne i sv/hvitt. Også kaller du dokumentet noe og lagrer det på desktopen (skrivebordet), f eks, og henter det fram der når du er inne i mailen og velger noe sånt som attach file->browse. Hvis det var dette du lurte på da. Vet ikke hvordan du har gjort det eller hvor lang tid Strawberrynet bruker på å tilbakebetale (bare at de er raske til å levere - bestilte noe forrige mandag og fikk det fredag, det fårn si).
Mona Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Ikke fått noe og nå er halvannen uke gått..:/ ← Men har du fått bekreftelse på mail om at de har mottatt forespørselen din? Den bekreftelsen pleier å komme relativt fort, selv om det kan ta lenger tid før pengene kommer.
Arwen Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk svar med en gang da jeg ba om penger tilbake. Pengene var på konto etter 10 dager tror jeg. De ble satt inn på det visakortet jeg betalte med selv om jeg sendte med et annet kontonummer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå