Gå til innhold

Kraftige smerter & blødning

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Hei!

Har lest gjennom det meste som angår p-piller og uønsket blødning, men fant ikkje svar, så derfor prøver eg meg her for å høre om andre har opplevd det samme?

Leste at det er fleire som går på Yasmin som hopper over de hvite sukkerpillene, det har eg også gjort dei siste 3-4 mnd. (er så deilig å slippe mensen) .

For ca 14 dgr siden kom det små blødninger uten smerter, deretter har blødningene og smertene blitt kraftigere. No før helga har det blitt så vondt at eg klarer ikkje stå oppreist når det kjem smerte "tak", og så går det over..men det kjem oftere og oftere og blir vondere og vondere. Blødningene er brunt og rødt omhverandre. Ved de kraftigste smertene så kjem det som regel rødt ei lita stund etterpå.

Er det vanlig at det er slik? Har ikkje glemt piller el noko, har berre hoppa over de hvite og begynt på nytt brett med ein gang. (har tatt pillene sjølv om eg har hatt blødninger)

No går eg imidlertid på sterke sm.stillende pga andre plager, men i vedlegget står det at yasmin kun "reagerer" på epilepsi medisiner og ikkje sm.stillende.

Er det andre der ute som har hatt det slik? Gikk det over?

No skal eg egentlig begynne på de hvite til uka, burde eg gjere det kanskje? Eller hoppe over som vanlig?

Blir veldig takknimlig for svar =)

Mvh Nina

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Mange opplever mellomblødninger dersom de hopper over mensen flere ganger på rad. Du bør nok ta en ukes pause og ha mensen.

Gjest Gjest
Skrevet

De svekkes vel av antibiotika og johannesurt de og? Er så mange som spiser antibiotika nå pga forkjølelser og lignende, så om det er tilfellet hos deg så kan det være grunnen. Om ikke det, ta en ukes pause, og la kroppen få litt fri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...