Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er skikkelig lei håret mitt nett no, og når lønningen kommer den 12. så bærer det rett til frisøren. Vet bare ikke helt hvor. Har ennå ikke funnet en som jeg er fornøyd med. Må være en frisør som tør å komme med litt forslag, sjøl så har jeg ikke peiling på hva jeg kler og hva som vil bli bra. Så blir kjempeglad for alle tilbakemeldinger om dyktige frisører i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var nylig på Visit Your Hair på Åsane Senter, og har aldri vært så fornøyd etter en klipp. Litt dyrt, da. Men det var litt på impuls.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Geir hos Kick i nygårdsgaten.

Skrevet
Morten hos Max Milan.

Jepp, jeg går også til han. Flinke mannen!

Skrevet

Jeg går til superdyktige,freshe Signy!",)Hu har salong på Sørås i Fana hvor jeg betalte rett over 400 nå sist for en skikkelig klipp,kjempefornøyd-hver gang!",)(trofast kunde på 4 året",))Anbefaler henne varmt!

Ps!Hu er populær så vent ikke for lenge med evt bestilling...

Skrevet

Jeg anbefaler ikke den frisøren som ligger ved siden av WEDINS på Åsane senter. Klippet meg der på impuls for et par uker siden da min vanlige frisør var fullbooket. Jeg har ikke vært så misfornøyd med en klipp på 10 år. Klippen var så lite pen (Ujevn) at jeg ikke ville klage engang i frykt for at det skulle bli enda verre.

Jeg har lært min lekse og neste gang bestiller jeg god tid i forveien hos min frisør på athene,laksevåg.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Anbefaler Regine på Annes Hårdesign i Marken :tommel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...