Gå til innhold

Motstandsdyktig sopp?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har et problem som jeg ville være kjempetakknemlig om noen kunne hjelpe meg med.

Jeg har aldri før hatt underlivsproblemer av noe slag, før jeg i november i fjor begynte å få sopp. Jeg behandlet det og ble kvitt det. Så kom det igjen sånn i januar omtrent, og siden da har jeg hatt soppliknende symptomer som aldri gir seg. Jeg har vært hos lege og fått den berømte tabletten. Den virket ikke første gang, og andre gang tok jeg den sammen med canesten vagitorie og krem, da var jeg bra helt til neste gang jeg hadde sex.

Jeg merker lite symptomer hele tiden, jeg kjenner bare litt kløe av og til og har en del hvit og tynn blank utflod.

Men den største plagen er etter sex, kjønnsleppene hovner opp innvendig og utvendig hver gang. Det svir og er ubehagelig. Jeg er ikke tørr der nede så det er ikke noe problem med for mye friksjon. Samleie går altså helt greit når jeg er våt nok, det er etterpå det er vondt, de indre kjønnsleppene kan hovne såpass at jeg kjenner dem mellom beina når jeg går. Smertene og hevelsen varer somregel ett til to døgn, og jeg orker ikke å ha sex før det har gitt seg igjen.

Skal til legen igjen, men lurer på om noen her har hatt liknende symtomer. Kan det f.eks være bare sopp? Finnes det en type sopp som er motstandsdyktige mot denne pillen leger skriver ut?

Skrevet

bruker dere kondom når dere har sex? Det kan nemlig være den du reagerer på... Det gjør nemlig jeg, der jeg blir veldig rød og hovner voldsomt opp nedentil. Ellers ville jeg ha sjekket det ut med legen igjen.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Bruker p-piller, men det har jeg gjort i minst fem år uten problemer så jeg tviler på at det er grunnen... Bruker ikke kondom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...