mee mee Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 jeg har noen få spm om sims2 dyreliv. jeg lastet det ned fra nettet, så har ikke noe info om det.. hva er greia med personlig eiendel? jeg har laget meg en person, hvordan får den seg personlig eiendel? hva er skjekk rommet? bare noen personer som kan gjøre dette? den jeg lagde kan ikke gjøre det?? takker for svar
Gjest Skrevet 6. mars 2007 #2 Skrevet 6. mars 2007 Det er dyrene som får seg en personlig eiendel, ikke simmene.. Med mindre det har skjedd noe rart med spillet ditt. Når et dyr bruker en ting så og så mye (leke, seng, matskål) så blir det dems personlige eiendel og hvis andre dyr prøver og bruke den blir det bank.
mee mee Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2007 Det er dyrene som får seg en personlig eiendel, ikke simmene.. Med mindre det har skjedd noe rart med spillet ditt. Når et dyr bruker en ting så og så mye (leke, seng, matskål) så blir det dems personlige eiendel og hvis andre dyr prøver og bruke den blir det bank. ← men mange av simene har parfyme som personlig eiendel
Gjest Skrevet 7. mars 2007 #4 Skrevet 7. mars 2007 Mener du ting de kan kjøpe og ha med seg eller ting de liker.. Når man lager en sim kan man nemlig velge ting de foretrekker og ikke, men når jeg tenker etter kan det ikke være det du mener.. Regner med at du mener ting de kan ha i "ryggsekken" sin. Når du for eksempel kjøper en blomster benk så du kan lage blomster og de lagres da i ryggsekken.. Er det det du mente?
mee mee Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2007 sikkert.. Må inn på sims siden å lese litt tror jeg
Tabris Skrevet 9. mars 2007 #6 Skrevet 9. mars 2007 Ting som parfyme og tidsskrifter kan simmene kjøpe seg i butikkene, og de blir d deres eiendel. Du finner dem igjen under det lille ryggsekk-ikonet når du går inn på simmen din (minner, personlighet osv). "Sjekk rommet" er vel det samme som "scope room". Det er mulig det kom med Uteliv eller en av de andre pakkene. Når du trykker på simmen din, så skal du få opp flere valg, en av dem er "sjekk rommet/scope room". Kan være det kun gjelder når du er flere simmer tilstede?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå