Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må selv i dusjen hver morgen for å føle meg vel, hvis jeg holder på med noe så jeg blir svett i løpet av ettermiddagen tar jeg gjerne en 5 mindutters dusj før sengetid. Har stillesittende jobb.

Mannen min dusjer stor sett annenhver dag. I uka er det greit, da er han nydusjet annenhver dag. Men f. eks når han har vært i dusjen fredag ettermiddag,og det kanskje har blitt noen øl både fredagskvelden og lørdagskvelden synes ikke jeg det er fristende å krype inntil for sex søndag morgen. Er jeg for sær???

Han dusjer gjerne utpå dagen når han skal stå opp, ikke før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke sær. Både jeg og min kjære dusjer hver dag - og flere ganger om vi trener og lignende. To dager gammel "øllukt" - jeg kunne ikke tenke meg noe mer avtennende.

Skrevet

Han kunne vel spandert på seg en dusj i løpet av lørdagen? Nyvasket mann lukter mye bedre enn gammel-øl-luktende mann.

Gjest DyneTryne
Skrevet

Han bør vaske seg iallfall.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg må selv i dusjen hver morgen for å føle meg vel, hvis jeg holder på med noe så jeg blir svett i løpet av ettermiddagen tar jeg gjerne en 5 mindutters dusj før sengetid. Har stillesittende jobb.

Mannen min dusjer stor sett annenhver dag.  I uka er det greit, da er han nydusjet annenhver dag.  Men f. eks når han har vært i dusjen fredag ettermiddag,og det kanskje har blitt noen øl både fredagskvelden og lørdagskvelden synes ikke jeg det er fristende å krype inntil for sex søndag morgen.  Er jeg for sær???

Han dusjer gjerne utpå dagen når han skal stå opp, ikke før...

Å dusje hver dag er ikke nødvendig av hygienehensyn, det er vel heller ikke det mest optimale. Noen svetter mye mindre enn andre også.

Hvis han lukter eller har fett hår, kort sagt hvis du merker det, er du ikke sær. Men hvis det bare foregår oppi hodet ditt, da er du det.

Gjest StockDama
Skrevet

dusjer annenhver dag og vasker ikke nødvendigvis håret mitt hver gang heller...gidameg så ekkel jeg er =D

men seriøst, om mannen lukter gammel fyll,si gå å dusj, det gjør jeg med typen min, funker greit.

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen og hver kveld. Dusjer ikke om kvelden (dvs rett før leggetid rundt elleve, halv tolv) om jeg har dusjet i syvtiden pga trening. Trodde alle dusjet hver dag jeg... Selv om man hadde stillesittende kontorarbeid noe de fleste av oss har.

Gjest Vidvandre
Skrevet

Dusjer av og til om kvelden og av og til om morgenen, altså kan jeg ofte ikke dusje en dag for jeg dusja kvelden før og skal dusje igjen neste morgen. Er jeg i stallen eller er aktiv dusjer jeg ihvertfall hver dag.

Syntes nok de fleste voksne her i vesten burde dusje eller vaske seg enten hver dag eller annenhver; vi har jo nok av vann her ;) Men går man bare hjemme og subber tror jeg nok ikke jeg blir sint om man ikke dusjer/vasker seg på noen dager heller.

Gjest niomi
Skrevet

Å dusje hver dag er den sikreste måten å få knusktørr hud på, og man kan risikere eksem. For man tørker ut huden noe grasalt, og ikke all verdens feite body lotioner hjelper.

Skrevet

En dusj om dagen er vel en grei vane??

Ingen kryper under min dyne udusja hvertfall!! ;)

Skrevet

Personlig synes jeg du er sær, og jeg er sjeleglad for at mannen min ikke er så opptatt av slikt. Jeg dusjer stort sett hver dag, og han annenhver dag...men jeg ligger da inntil han og har sex med han selv etter 5 udusja dager på hytta. Du får vel krupp av bare tanken ;)

Men dette er opp til deg og din partner. Du får si ifra hva du mener, så får han ta stilling til saken.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg ville ikke likt en øldunstende fyr under dyna, men om det ikke lukter noe spesielt, bryr jeg meg ikke om ofte han måtte dusjer. Selv dusjer jeg stort sett hver dag - om kvelden de dagene jeg trener, om morgenen ellers. Svetter ikke så mye om natta, at jeg må dusje om morgenen i tillegg til kvelden. Ønsker heller ikke å tørke ut huden heller. Samboeren dusjer like mye som meg.

Skrevet

Jeg har alltid pleid å dusje så å si hver dag, synes jeg måtte det fordi jeg hadde så fett hår. Men nå har jeg endelig kommet i en rutine hvor jeg dusjer annenhver dag. Håret blir jo mer fett hvis man stimulerer hodebunnen (vasker håret) hver dag. Er plaget med eksem nå om vinteren og det hjelper litt å ikke dusje så ofte, bruker dessuten dusjolje og det er bra for huden.

Vasker meg under armene hver morgen. Tror ikke menn er så flinke til dette, typen min gjør det ikke, men han trener nesten hver dag og dusjer dermed hver dag.

Skrevet

Om du er sær ?

Det er stor forskjell på hva man er komfortabel med når det kommer til hygiene og hvor ofte man føler man må/bør dusje.

Føler du det slik, så føler du det slik.

Jeg er nok litt som deg, jeg foretrekker at det dusjes hver dag, unntak når dagen forløper i et svært bedagelig tempo.

Før man legger seg og ikke har dusjet, så tar det uansett ikke lang tid å vaske seg på intime steder, under armene og beina.

Skrevet

I perioden rett etter at vi var blitt samboere ble det vel mye sex og dusjing. Tror jeg skrubbet snabben med såpe to ganger per dag. Resultatet?

Sopp.. Canesten.. yoghurt... mindre såpe... litt færre dusjinger... balanse.. ingen sopp... mer sex... og der er vi ennå etter 15 år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...