Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Det å måtte være med en kvinne på handletur er jo ofte en lidelse. Faktisk så viser en britisk undersøkelse at det slettes ikke er bra for hverken blotrykk, hjerte eller stressnivået for menn å være med dama på handletur. Nå har det endelig kommet tiltak som kan være med å lindre dette. Jeg så det her om dagen på et kjøpesenter. De har anskaffet masasjestoler med myntautomat. Så kan vi sitte der og få masert skuldrene våre mens hun surrer rundt i et flertall klesbutikker. Bare til orientering.
Spiralis Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Det å måtte være med en kvinne på handletur er jo ofte en lidelse. Faktisk så viser en britisk undersøkelse at det slettes ikke er bra for hverken blotrykk, hjerte eller stressnivået for menn å være med dama på handletur. Nå har det endelig kommet tiltak som kan være med å lindre dette. Jeg så det her om dagen på et kjøpesenter. De har anskaffet masasjestoler med myntautomat. Så kan vi sitte der og få masert skuldrene våre mens hun surrer rundt i et flertall klesbutikker. Bare til orientering. ← Den var min. Glemte å logge meg på. 1
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 På tur i London med en ex for mange år siden kom vi over flere klesbutikker med et slags "guttas hjørne", a la barneparkering. Sofa, Playstation og herreblader (GQ, Arena etc). Praktisk plassert nær prøverommene slik at jeg på kommando kunne se "Nei, rumpa di ser ikke stor ut i den!" Funket fint.
Gjest StockDama Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 jeg har en enda bedre løsning. ikke ta med typen på kles og sko shopping, han liker det ikke, og man handler da ikke så mye at man ikke håndterer å bære posene selv, gjør man det...skjerpings, du trenger ikke så mye på engang =D
ceca Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Men hvem skal bære posene da??? ← Du avlever dem ved massasje-stolen før du fyker inn i neste butikk
Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Hos oss er det jeg som er den utålmodige, når han må prøve alle buksene i butikken selv om den første satt perfekt. Jeg shopper helst alene, og da "fort og gæli".
Miami Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Hos oss er det jeg som er den utålmodige, når han må prøve alle buksene i butikken selv om den første satt perfekt. Jeg shopper helst alene, og da "fort og gæli". ← Sånn er det hos oss også. Vi handler stort sett hver for oss vi, spares for mye unødvendig irritasjon på den måten
Gjest Frk Åberg Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Vet ikke hva vi skulle gjort uten hverandre som rådgivere. Hvis jeg ikke får med ham, handler jeg heller alene. Ingen som vet mer om hva jeg liker enn samboeren. Han sier han føler det på samme måten. Føler i grunnen at jeg har gjort et kupp (mhh. til kjærestevalg). Ok da, det hender han blir utålmodig. Men da går han faktisk på eget initiativ i forveien og ser videre etter det jeg leter etter (jeg har alltid et mål når jeg shopper, til både glede og frustrasjon), hvis han har handlet seg ferdig og venter på meg. Endret 5. mars 2007 av Frk Åberg
ceca Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Hos oss er det jeg som er den utålmodige, når han må prøve alle buksene i butikken selv om den første satt perfekt. Jeg shopper helst alene, og da "fort og gæli". ← slik er det her og. Han går fra butikk til butikk og prøver den ene etter den andre. Og så ender han opp med den han prøvde først i den første btikken
Mini_me Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 Du avlever dem ved massasje-stolen før du fyker inn i neste butikk ← ja men da er det jo greit!!! Jeg pleier å plassere min mann på en bar i handlegatene dersom vi er på tur med et annet par.....så kommer vi jentene innom med poser etterhvert...Da kan jeg også få noe å drikke innimellom "slagene" ...hvis vi er alene, er han med på shopping....MEN han klager aldri..
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 Takk for tipset! Nå tror jeg alt vil vil bli lettere i mitt liv! Tenk nå kan jeg bli henne med på shopping og gjøre det vi menn er flinke til; putte kronestykker inn i en sprekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå