Gjest -eline- Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Tori Amos med fullt band kommer til Norwegian Wood Torsdag 14. juni er dagen, og gjett at jeg skal dit! Fantastiske damen som kommer med nytt album i mai, gleder meg! :-D
Nicky B Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Denne gangen skal jeg ikke gå glipp av Tori! Gleder meg som en liten unge, hun er så flott og musikken er fantastisk!
Gjest -eline- Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Fantastisk dame ja! Så henne sist hun var på Norwegian Wood, og da hun spilte på Quart i 1997, og hun er fabelaktig på scenen. Finefine damen!
Nicky B Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 2 billetter er bestilt og betalt! Håper inderlig ikke det blir noen avlysning eller endring....
Gjest Talula Skrevet 7. mars 2007 #6 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Biletter er bestilt Gleder seg! Så var det bare å krysse fingrene for at jeg ikke får eksamen den ettermiddagen eller fredagen Hadde ikke anledning til å gå de andre gangene hun var i Norge, så denne gangen vil jeg også! Hvis jeg kan da.. Endret 7. mars 2007 av Talula
Prinsesse på erten Skrevet 7. mars 2007 #7 Skrevet 7. mars 2007 Dette skal jeg også få med meg. Så henne på Norwegian Wood i 2005 og det var helt knall!
Gjest -eline- Skrevet 7. mars 2007 #8 Skrevet 7. mars 2007 Min kjære bestilte billetter i går, snillesnille mannen! Gleder meg masse, blir morsomt å se henne med fullt band.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå