aowi Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Har prøvd endel .. men lite hjelper.... Talkum - hvite hender , funker litt på beina.. Scholl kremer - stinker orker ikke ha dem på hendene men funker også greit på beina (fryser ikke om vinteren men er fortsatt våt) Yerka - fikk ikke virkning de første ukene så jeg droppa av, kunne sikkert holdt på litt til Den får veldig skryt andre plasser.... flere som har prøvd? Vaske meg med sterke såper - tørker ut oppå men er like klissvåt inni hendene Var d jeg kom på i farten.... Noen som har tips? Så kjedelig å måtte tørke av seg på hendene før man skal hilse på folk og å være våt på bena når man egentlig fryser
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Dette skyldes nok gener og er ikke så altfor mye man kan gjøre med (unntatt operasjon). Hvis scholl-kremen egentlig fungerer, kanskje du kan venne deg til lukta og bruke den på hendene? Bruk ullsokker så du slipper å kjenne deg fuktig og klam på beina, ulla absorberer mye fuktighet og kjennes varm likevel. Prøv Yerka igjen også, kanskje?
*Alva* Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Akunpunktur kan hjelpe mot dette. Anbefaler deg å prøve dette før du går til skrittet å operere.
minemor Skrevet 6. mars 2007 #5 Skrevet 6. mars 2007 Anbefaler et pulver som heter Peusek. Fåes kjøpt hos fotterapeuter og sikkert flere steder også. Har bevist virkning i 6 mnd, så kan det hende du bør ha en kur til. Virker!!! Hender vet jeg ikke, men hadde villet prøve det på hendene også... Husk å gjøre nøyaktig som det står i brosjyren. Lykke til
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Akunpunktur kan hjelpe mot dette. Anbefaler deg å prøve dette før du går til skrittet å operere. ← Ok, det visste jeg ikke. Ville også prøvd dette før operasjon, kjenner en som har operert og er ganske plaget av bivirkninger etter operasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå