Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd endel .. men lite hjelper....

Talkum - hvite hender , funker litt på beina..

Scholl kremer - stinker orker ikke ha dem på hendene men funker også greit på beina (fryser ikke om vinteren men er fortsatt våt)

Yerka - fikk ikke virkning de første ukene så jeg droppa av, kunne sikkert holdt på litt til :sjenert: Den får veldig skryt andre plasser.... flere som har prøvd?

Vaske meg med sterke såper - tørker ut oppå men er like klissvåt inni hendene :tristbla:

Var d jeg kom på i farten....

Noen som har tips?

Så kjedelig å måtte tørke av seg på hendene før man skal hilse på folk og å være våt på bena når man egentlig fryser :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Dette skyldes nok gener og er ikke så altfor mye man kan gjøre med (unntatt operasjon). Hvis scholl-kremen egentlig fungerer, kanskje du kan venne deg til lukta og bruke den på hendene? Bruk ullsokker så du slipper å kjenne deg fuktig og klam på beina, ulla absorberer mye fuktighet og kjennes varm likevel. Prøv Yerka igjen også, kanskje?

Skrevet

Akunpunktur kan hjelpe mot dette. Anbefaler deg å prøve dette før du går til skrittet å operere.

Gjest Gjest
Skrevet

aluminiusmsklorid fås på apotek

Skrevet

Anbefaler et pulver som heter Peusek. Fåes kjøpt hos fotterapeuter og sikkert flere steder også. Har bevist virkning i 6 mnd, så kan det hende du bør ha en kur til. Virker!!! Hender vet jeg ikke, men hadde villet prøve det på hendene også... Husk å gjøre nøyaktig som det står i brosjyren. Lykke til :)

Gjest gjesta
Skrevet
Akunpunktur kan hjelpe mot dette. Anbefaler deg å prøve dette før du går til skrittet å operere.

Ok, det visste jeg ikke. Ville også prøvd dette før operasjon, kjenner en som har operert og er ganske plaget av bivirkninger etter operasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...