Nicky B Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har tømt meg ned i et par bukser som var hakket for små. Den som var en størrelse større var for løs i livet og hang rundt rompa (bukser skulle kommet i mellom størrelser…) Så jeg har ”blokket” de ut i helga med en kleshenger jeg kilte fast i linninga. Nå sitter jeg her på jobb stiv og ukomfortabel med et par bukser som gnager meg på hoftekammene, grunn pust og en anelse muffinstopp. Og forbanner kjøpet mitt opp og ned i mente. ( om et par ukomfortable dager til derimot, vil buksene sitte som et skudd….) Egentlig er det ganske utrolig hva man gjør ”in the name of fashion”. Hvilke lignende historier sitter dere inne med?
skanky Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg kjøpte et veldig bredt midjebelte for noen måneder siden.. Hadde lett etter noe sånt en stund, og i min ekstase over å ha snublet over et helt plutselig så tenkte jeg ikke på å sjekke størrelsen eller å prøve det. Det viste seg å være ganske så stramt, men jeg gikk på byen med det alikevel og måtte suge inn magen og sitte rett i ryggen hele kvelden. Ble utmattet innen midnatt og måtte bare komme meg hjem. Har trasket hjem barføtt i snøen etter juleball, fordi det var mer behagelig enn å gå i de sexy men akk så smertefulle skoene jeg hadde på meg. Jeg kjente jo at de klemte allerede når jeg kjøpte dem, men tenkte jeg skulle overleve EN kveld med dem. Har også noen drainpipes som jeg sliter litt med å bevege meg i. Det går fint an å gå, men det blir trøbbel når jeg skal sitte eller bøye knærne. Men de sitter jo som et skudd da
Susannah Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Sko er vel min store svakhet og har gjort noen kjøp der som har slitt litt på både tær, rygg og ankler. Som oftest går de jo seg til etterhvert, men fy f*** så vondt det kan gjøre den første kvelden. Et par sko jeg kjøpte i fjor etterlot meg med gnagsår så dype at jeg fremdeles har arr 1 år etter. Men det var lyseblå peepholes som var helt nydelige, da! Og samboeren min har forresten måtte betale litt for min skogalskap også. Kjøpte et par rosa, skikkelig høyhælte sko for et par år siden som jeg knapt holdt meg oppreistpåi i 2 timer. Så på slutten av kvelden var det sittende stilling for meg og da vi skulle hjem måtte han bære meg på ryggen bort til bilen!
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Ikke helt samme som deg, men hadde kjøpt meg nye bukser her om dagen og satt og så film hos en kompis dagen jeg gikk med dem. Nye bukser er ganske stramme og stive vet vi, og jeg satt vel og pinte meg gjennom filmen i en halvtime og lot den gnage meg mellom beina før jeg får anfall og hopper opp og drar den ned og skriker "BUKSA MI VOLDTAR MEG!!!!!1111" Også var det juleballet da jeg gikk på skole borti mandal, jeg SKULLE ha skoene med sort pjusk over remmen, men de var 2 størrelser for små. Kveldens dårligste holdning
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Har også noen drainpipes som jeg sliter litt med å bevege meg i. Det går fint an å gå, men det blir trøbbel når jeg skal sitte eller bøye knærne. Men de sitter jo som et skudd da ← Haha ja jeg føler jeg ser dypfryst ut når jeg skal bevege meg mer ekstremt enn gange! :.D Men som du sier, de sitter som et skudd! ;D
Nicky B Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2007 Ikke helt samme som deg, men hadde kjøpt meg nye bukser her om dagen og satt og så film hos en kompis dagen jeg gikk med dem. Nye bukser er ganske stramme og stive vet vi, og jeg satt vel og pinte meg gjennom filmen i en halvtime og lot den gnage meg mellom beina før jeg får anfall og hopper opp og drar den ned og skriker "BUKSA MI VOLDTAR MEG!!!!!1111" ← 3 timer til jeg er hjemme og kan flerre av meg faanskapet (les:trang bukse som snart SKAL sitte mer som et skudd og ikke som sprøyemalt på….)! Kan dessverre ikke rive den av meg nå da jeg sitter i åpent kontorlandskap med to overordnede i umiddelbar nærhet. Hadde heldigvis åndsnærværelse nok til å ikle meg lang genser i morgentåka og kan dermed kneppe opp øverste knapp på buksa. Dette var ikke dagen for å spise lunsj… ”Sorry, sjef. Artikkelen du venter på kommer ikke i dag, jeg reiser hjem nå på grunn av for trange bukser.” Tror ikke den vil funke særlig bra gitt..
Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har en slik trang bukse, også. Kjøpt med tanke på at den skulle utvide seg, noe som ikke skjedde. Sist jeg forsøkte å bruke den, endte jeg opp med å panikkjøpe en bukse på Bik Bok for å slippe unna monsteret.
Gjest DyneTryne Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Haha sitt på jobb uten bukser! Alle liker da litt eksponering? :D Ei venninne fikk nå forresten dradd meg med på bowling her om dagen- Bowling + drainpipes = jeg tapte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå