Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva jeg bruker synes jeg det legger seg i striper under øynene etter kort tid. Har ikke akkurat så mange rynker å skryte av, så jeg skjønner ikke helt hvorfor. Har prøvd YSL Touche Eclat og mineralfoundation fra Id. noe som har tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Bruker du en rik nok krem under øynene? Mandelolje i tillegg til kremen på natta kan hjelpe så huden blir mindre tørr.

Jeg plages også med tørr hud av Touche Eclat, og har kuttet den for en periode. I stedet bruker jeg bittelitt Magic Concealer, som gir mer fukt. Men jeg skal kjøpe concealeren til La Prairie når jeg drar innom tax free om tre uker, den skal visstnok gi mer fuktighet enn Touche Eclat.

Skrevet

Huden under øynene er ikke tørr i det hele tatt, så det er ikke årsaken. Kan det være pga øyenkremen jeg bruker (Hydrazone fra Guinot)?

Gjest Deception
Skrevet

Ang. øyenkremen har jeg ikke peiling. Lar du den trekke godt nok inn først? Jeg hadde mer problemer med striping da jeg brukte en øyenkrem fra Exuviance, som var veldig glatt og silikonholdig.

Skrevet

Den trekker godt inn før jeg sminker meg, men det er kanskje ikke nok. Vet ikke hva den inneholder, så den kan være proppet full av silikoner for alt jeg vet...

Skrevet

HR Magic Concealer kanskje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...