Karamba Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Noen som har kjøpt det nye interiørbladet 123? Lurte i tilfelle på hva dere synes om det? Bladde litt i det hos ei venninne i forrige uke, og jeg synes ikke det så så verst ut. Virket som bladets målgruppe er folk flest, og ikke de som kun kjøper designmøbler, osv...
Gjest Dingo Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg likte det kjempegodt, har har bestilt abonnement i dag, på www.rom123.no Endret 5. mars 2007 av Dingo
Leo Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har kjøpt det og det er helt klart mer nøkternt og praktisk vinklet enn de andre interørbladene som finnes på det norske markedet. (Det finnes et par svenske som ligner litt). Helt klart et godt alternativ for oss som ikke bebor franske chateu'er eller loftsleiligheter på størrelse med fotballbaner ! (Men jeg kommer til å fortsette å kjøpe de andre også for inspirasjonens del...).
Karamba Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 En tråd om akkurat dette litt lengre ned. ← Oops! Så ikke den, jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå