Gå til innhold

Naboen bruker vår søpledunk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bor i et rekkehus,her er det 4 leiligheter.

Vi har eget søpleskur og alle betaler for disse dunkene.

rett ved siden av oss er det et annet bygg,der går det en nabo å bruker vår dunk.

Tok henne på fersken her om dagen.

Jeg ropte hei du og hallo og spurte og ikke hun hadde sitt eget søpleskur borti der også pekte jeg.

Jo sa hun så snudde hun seg og gikk inn til seg selv.

Dette er ikke første gangen det skjer.

Vi betaler disse kommunale avgiftene og jeg har ikke råd eller lyst til å betale for andres søppel. :frustrert:

En annen gang kom det er ung dame fra et hus med ca 10 poser å slengte oppi, hun ble snakket til og forklart at dette var våre dunker. Ja sa hun og bare gikk å henta nye poser,der sto jeg og nabodamen og var helt sjokka.

At det går ann å være så frekk.

Så var det en 3 person som ble snakket til og denne slutta med en gang.

Vi er 11 stykk til sammen i rekka og disse dunkene trenger vi selv og blandt disse 11 er det 2 bleiebarn og disse foreldrene skal få slippe å kjøpe en egen dunk pga sløvskapen til andre.

Heldigvis er vi i rekka enige alle sammen.

det skal tas opp i sameiet igjen.

dette med søpla er også en prinsippsak.

Denne som driter i hvor hun hiver søpla si hen er aldri med på dugnader,snakker aldri med noen,sur som en sitron,snekrer gjerne noe til seg selv men lar materialer og dritt ligge på sykkelstien i 8-10 mnd.

Til slutt ble vi så irriterte at vi la det på demmes terasse,da tok det ikke mange dagene før de fikk det vekk gitt.

Når vi bor så tett så har vi alle et ansvar med å holde ting ved like og at alle prøver å ha en vennlig tone.

åååååååååå jeg er så irritert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste måten å løse det på, så lenge de ikke tar kritikken, er å kjøpe inn en hengelås, med nøkkel til alle beboerne.

Skrevet
Eneste måten å løse det på, så lenge de ikke tar kritikken, er å kjøpe inn en hengelås, med nøkkel til alle beboerne.

:Nikke: Tenkte akkurat det samme!

Skrevet

forstår deg så sinnsykt godt.

Har drevet med samme greia selv. Andre brukte vår Jobb-søppel, det er trangt bak i bygårene i oslo, så når noen snylter på andre bryter de en gylden regel, vi skaffet hengelås, å satte en svær laminert lapp med vårt navn på og en advarsel! jammen satte de ikke fra seg søppelen alikevel, utenfor eller helst oppå lokket :frustrert:

Jentene på jobb visste hvem det var, men til og med vaktmesteren vegret seg å si utyrkkelig ifra.

Ett halvt år gikk...ikke noe forandring.

En gang hun akuratt hadde lagt det fra seg å jeg kom med min søppel, tenkte jeg har jeg henne.

Jeg trengte ikke å manne meg opp engang, jeg var forbannet, satte fra meg min søppel rett på bakken, tok de søppelposene hun hadde lagt fra seg, gikk etter kvinnemenneske slik at hun skvatt litt å bråsnudde seg.

Det var fortsatt noen meter mellom oss, hun var forvirret, jeg sa skarpt; "Ser det ut som din søppeldunk?", å så kastet jeg posene mot henne. Damen bykset bakover å var lamslått.

Jeg snudde meg rolig å gikk tilbake inn i huset. Dette er 3 år siden. Hengselen er fortsatt på, og kun vår søppel får stå i fred! HA! Dumme kjærring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...