Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 OK, siden andre her har fått hjelp, vil jeg også prøve lykken. Jeg er ute etter sko som jeg kan bruke til det meste, og de bør gjerne være litt tøffe i tillegg. Jeg er glad i sko med hæler, men må ha noe jeg kan gå fram og tilbake til jobb i uten å drepe meg, samtidig som det er kult nok til både jeans og mer dressbukseliknende saker. Helst i svart. Finnes noe slik? Ideer til meg? Det klør i fingrene etter å kjøpe enda et par ankelboots, men fornuftig er det kanskje ikke...
Gjest Blanca Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er av typen som nesten ikke finner sko jeg liker, men jeg har kikket litt på denne. Synes den er både enkel og kul. Grei pris, og jeg tror hælene er til å leve med siden de er såpass tykke. Denne likte jeg også veldig godt, men du store min for en pris .
Bjørk Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg elsker sko med hæler, men klarer stort sett ikke å gå i de.... Men fant meg et par fantastisk støvletter fra Camper som er fine og gode å gå i:) Finner de ikke på nettsiden, men kanskje her er noe for deg?? https://shop.camper.es/tienda/tienda.asp?zi=&ci=&lg=en&ct=NO
venus* Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Disse likte jeg Slike synes jeg er kjempesøte, om ikke akkurat dette paret. Disse lo jeg godt av Oj... og uh... Edit: håper alle linkene fungerer nå. Endret 5. mars 2007 av venus*
Nelle Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Beste skobutikken jeg noen gang har sett er en bitteliten butikk på kirkerista i Oslo. Kanskje de har noe der? Det er en butikk som er uavhengig av kjedene, og de kan derfor ta inn flere typer sko, og færre antall av hvert par. Fant verdens lekreste støvletter der i høst, og nå er de mine! Kostet meg havregrøt til middag hver eneste dag i 14 dager, men så er de også så lekre at du nesten kan gå med flisete og oppspist neglelakk når du har dem på. De støvlettene kompenserer nemlig ALT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå