Gjest Edel-Mari Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg bestilte meg denne i går http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=info&PNO=55848 den virker jo veldig bra men har noen erfaring med denne??? den er laget av plast. håper den ikke er for hard. også lurer jeg på om den er bra for gpunkt? den er visst beregnet utenpå så jeg nå at det sto om den men kan oxo brukes inni. Endret 5. mars 2007 av Edel-Mari
Gjest Edel-Mari Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 jeg har flere naturlige pikker gjest og den ene naturlige pikken lurte på om vi skulle koze oss litt extra
muesli Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 (endret) eg har sånn! eg har sånn! eg har sånn! og GU kor god den e! den er ikkje for hard, selv om den er laget av plast... bare helt heeeeeeeeeeeeerlig! da e faktisk veldig vanlig for jenter å ha en (eller flere) vibrator. til og me dersom dei har type. går jo ann å bruke den sammen med typen, eller når han ikkje e der. og siden mange jenter/damer ikkje får orgasme bare av penetrering, så er jo denne helt perfekt til stimulering av klitoris, noe som gjere sexen MYE bedre... til TS: synest det er bra at du har anskaffet deg den, ting blir jo mye bedre og spennende med litt leketøy Endret 5. mars 2007 av Scorpina
Scorpina Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Tråden ryddet for unødvendige kommentarer. Scorpina (mod)
Amalie_85 Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 jeg ønsker meg en sånn en. selv om jeg har mye annet rart. den ser bare så gooood ut
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå