gizmoo Skrevet 5. mars 2007 #1 Skrevet 5. mars 2007 Selv går jeg til frisøren kanskje hver tredje mnd... Pleier å farge, stripe og klippe, men beløpet må helst ikke gå mye over 1000 kr, noe som er vanskelig Oslo. (Derfor gjør jeg det utenfor Oslo når jeg besøker fam.) Hvor mye bruker dere egentlig? Hvor mange er det som farger selv?
Elle Melle Skrevet 5. mars 2007 #2 Skrevet 5. mars 2007 Prver å holde meg under 1500 for klipp og farge/striper, men det blir fort såpass. Hver gang jeg prøver en billigere frisør ender jeg opp med å være skikkelig misfornøyd, og å betale nesten like mye uansett. Skulle gjerne hatt en rimeligere frisør da, siden jeg stort sett ikke går med løst hår uansett, og dermed ikke trenger verdens dyrest klipp.
Gjest Deception Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Jeg klipper meg ca hver femte uke, og det koster 550 kroner hos min faste frisør i Norge. Jeg farger håret selv. Da jeg gjorde begge deler hos frisør, kostet det fort 1500, selv for kort hår, men frisøren mener at så lenge jeg har helfarget hår, klarer jeg godt å farge selv.
Lillie Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Jeg klipper meg hver 3.-4. måned (da kun stussing. Akkurat nå sparer jeg). Jeg betaler ca. 450 kroner. Hvis jeg en sjelden gang farger håret gjør jeg det alltid hjemme.
Karamba Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Jeg pleier å måtte betale rundt en ca 1200 kr for klipp og striping (to farger)... Endret 5. mars 2007 av Karamba
Grønt blad Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Klipper håret hver 3. el. 4. måned. Sist betalte jeg mellom 300 og 400 for stussing av håret, noe som tok ca. 20 minutter. Synes det er for dyrt, jeg...
LilleMy Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Jeg betaler ca 1900-200 for klipp, etterfarving og kur - i Oslo. Det er forøvrig samme priser i Bærum - typisk siden det er så nære tenker jeg...
Dizzy Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Klipp og farging av skulderlangt hår på fredag + at jeg kjøpte to Tigi-produkt. Pris kr 1100. Må så må det vel nevnes at jeg bor på landet, så det er kanskje litt billigere her enn det er i byene.
Titta Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Sist jeg klippet meg betalte jeg rundt 450,- Med full pakke (klipp + farge/striper) så ender jeg stort sett på rundt 1400,-
Rexina Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Jeg klipper og farger håret selv. Har halvlangt hår, så det er veldig lett å holde det pent Pleier å klippe ca hver 2 mnd, og farge gjør jeg når jeg føler det trengs (kanskje hver4-5 mnd eller noe)
Rhiakath Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Farger selv. En klipp innimellom tar jeg meg råd til hos frisør, men da bare en eller annen dropin-frisør med priser på 150-200 kroner for en dameklipp. Aldri vært misfornøyd.
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 For klipp hos frisør har jeg pleid å betale rundt 500, for farging, som jeg bare har gjort én gang hos frisøren, ble det vel 3-400 i tillegg. Så har alltid holdt meg under 1000 kr. Ikke i Oslo, men blant annet i Trondheim. Nå er det lenge siden jeg har vært hos frisør, i det siste har jeg bare klipt og farget selv.
Zest Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 Uff, alt for mye. Klipper og farger ca hver 6-7 uke, og det er sjelden det havner under 1500 kroner. Dyrt ja, men jeg er avhengig.
snooops Skrevet 6. mars 2007 #15 Skrevet 6. mars 2007 Betalte 1400 sist, for klipp, farging og striping. Uff, er 3 måneder siden nå, men heldigvis er det bare en tone mørkere enn min naturlige farge, så etterveksten synes ikke så veldig godt. Må vel bestille time igjen snart, selv om 3 timer i frisørstolen er skikkelig bortkastet tid etter min mening.
gizmoo Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2007 Betalte 1400 sist, for klipp, farging og striping. Uff, er 3 måneder siden nå, men heldigvis er det bare en tone mørkere enn min naturlige farge, så etterveksten synes ikke så veldig godt. Må vel bestille time igjen snart, selv om 3 timer i frisørstolen er skikkelig bortkastet tid etter min mening. ← Syns det er koselig å sitte 3 timer hos frisøren jeg.... Har en fast dame jeg går til så vi har alltid mye å prate om
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mars 2007 #17 Skrevet 6. mars 2007 Det går litt opp og ned med hvor ofte jeg klipper meg, men nå prøver jeg å spare (tror jeg.. klarer aldri å bestemme meg..), så da blir det ikke så ofte. Betaler ca. 500 kr for en klipp. Hårfarging tar jeg meg av selv, og mamma hjelper til hvis jeg skal stripe det. Aldri vært misfornøyd med hjemmefarging/-striping, men den gangen jeg stripet håret hos frisør ble jeg ikke særlig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå